Men Me like coffee...här börjar jag fundera lite kring om det är så det måste behöva vara. Jag känner ju igen vissa delar du skriver men inte i samma omfattning. Det jag egentligen tycker är värt att fundera på är din reaktion, som säger något. Du försöker ju och gör allt i din makt för att förhindra, lindra, förstå..ja allt du kan för dotterns skull. När du nu börjar vackla igen så tänker jag att kanske läget är som det är med dottern, att det är utveckling, fas och allt sånt "normalt". Däremot behöver du ju finna nån förklaring, begriplighet i det hela för att kunna hantera det hela. Har du pratat med någon om detta? Bvc kanske inte är rätt och jag vet inte riktigt vart jag hade vänt mig heller men det är ju otroligt viktigt att du orkar i detta. Förstår verkligen att du inte tar dig nån tid själv när det blir så. Det hade jag nog också slutat med till slut. Vi har ju lillebror som itne är värd att argumentera med och kräva sin tid ifrån men det är inte riktigt på samma sätt. Han lugnar ju sig när jag till slut ger mig i väg men det är skillnad på 2 år och 4 år.