Vi över 30 som längtar efter första barnet
Dag 12 efter ÄL och inte en enda känning. Nu väntar jag bara på mens för att se när jag hade ÄL, om den kommer på lördag eller måndag.... Jobbig väntan
Dag 12 efter ÄL och inte en enda känning. Nu väntar jag bara på mens för att se när jag hade ÄL, om den kommer på lördag eller måndag.... Jobbig väntan
Stort grattis MissOlsson!!!!!!!
EGO: Bråk och gräl med sambon och jag undrar bara om det kommer fortsätta såhär när man förhoppningsvis fått en bebis? Detta tar väldigt mycket på krafterna och vårat förhållande
Sophy80: Är inte där (än) utan kämpar vidare med Pergo (bara andra kuren ju) men skickar en styrkekram och tänker på dig.
Enligt FF är min BIM idag och tempen har stigit istället för dalat. Fast jag är övertygad om att jag hade ÄL två dagar efter FF menar att jag hade ÄL och att min BIM istället är på tisdag. Så jag får avvakta tills dess och väntan är olidlig!! Dock känns det som om jag har mensvärk och att mensen är på G
Nu har jag justerat ÄL på FF manuellt och så hålls tummar och tår för att mensen inte kommer imorgon!!