-
Jag glömde ju ta tempen!! Skulle upp extra tidigt och var så himla morgontrött att jag knappt visste var jag var någonstansceke skrev 2011-07-01 14:57:51 följande:Nemi: Hur såg tempen ut i morse?
Så jag missade tempen
Helvetes skit...
-
Tack tack, jag försöker att inte ropa hej ännu men det känns väldigt pirrigt faktiskt. Så här nära ett plus har jag aldrig varit! Det KAN ju faktiskt vara så att min lutealfas är längre än jag trott eftersom jag antagligen aldrig haft ÄL...Irmeline skrev 2011-07-01 14:59:42 följande:Lycka till!! -
Jupp, antingen är det plus eller inteceke skrev 2011-07-01 15:07:16 följande:Asch då! Men snart får du veta hur det står till ändå
-
Jag är på dag 13 efter ÄL nu....
Nu känns det som att min "situation" tar upp hela tråden, inte meningen ju....
-
SmoochiePoo skrev 2011-07-01 17:02:45 följande:Här är man en dag innan ÄL och det är ju helt sanslöst att försöka göra barn i den här värmen, det är ju olidligt! Sa te karln att nu blir det en tok snabbis för att göra barn, that's it! Stackarn han svettades som en tok
Men vi fick te det iaf! Lite too much info kanske men tyckte det bara var så roligt!
Trevlig helg på er nu tjejer!!
Nemi76 jag håller alla tummar och tår för att det är ett plus!!Haha, vad glad jag är över att jag inte "måste" sexa i denna värmen, om ni förstår hur jag menar
Pressen är ju stor redan innan och så femtioelva graders värme gör ju inte direkt saken bättre 
EGO: Jag blir mer och mer osäker, känns som att mensen är på G. Köpte tvåpack Clearbluetest på hemvägen iaf, kändes som att utmana ödet att bara köpa ett och tvåpacket var bara 10 kr dyrare än det digitala. Fast egentligen hade jag velat köra digitalt för att slippa oroa sig över spökstreck osv. Hoppas att Pergon inte gjort min lutealfas längre för isf lär mensen komma idag eller imorgon och det vill jag ju verkligen inte!
-
Kiyona: Jag har jättesvårt för sådana tester men sexade ni på dag 11 borde ni ju ha träffat in ev ÄL dag 12

EGO: Minus på stickan idag
Fortfarande högre temp, dag 15 efter ÄL...min lutealfas har antagligen varit som längst 12 dagar. Pergon spelar ett spratt med mig känns det som 
-
Där kom den
Står kvar där jag är i listan tills jag räknat ut BIM för nästa gång... -
Tack alla...
En liten fråga till er som käkat Pergo. Har er mens också blivit mycket rikligare? Jag kan ha ganska riklig mens de två-tre första dagarna annars, men detta känns ju löjligt! Fick ta två Cyklo-F och hoppas att de inte påverkar bebisverkstaden...stod inget om det i bipacksedeln eftersom man ju ska ta dem när man har mens och då brukar man ju inte vara gravid...
-
Note to self: Man ska inte gå in och läsa trådar skriva av personer som blir ledsna över att de får ett visst kön. Hela min kropp vill bara skrika "men var glad att du får barn över huvud taget för helvete!!!!"
Just nu känns det bara jäkligt hopplöst. Visst, jag har 4-5 kurer kvar med Pergo men så känns det att om det inte tog nu, varför ska det ta sen? Mitt förnuft säger att det visst finns stora chanser att det tar sig nästa eller nästnästa gång men mitt hjärta bara skriker ut besvikelse över att det inte blev något
Och ändå har jag inte hållt på lika länge som många av er andra och jag känner mig som ett bortskämt barn som vill ha allt NU! Det finns ju faktiskt gott om chanser kvar innan IVF blir aktuellt... -
Millan75: Tack för ditt stöd.
Jag har ju kännt mig glad över att inte vara bitter och ledsen över att se stora magar men nu känner jag dessvärre att bitterheten börjar komma. Jag var på fest igår där värdinnan var gravid men det kändes faktiskt inte så bittert. Men jag är rädd för att jag inte riktigt orkar träffa svägerskan just nu
Lite tråkigt för jag vill ju så gärna vara glad för hennes skull och det har jag också varit men just nu är jag väl inne i en depperiod eller något, antagligen för att mensen precis kommit. Om ett par dagar går det säkert över och jag är mitt vanliga glada jag igen....