ernlia03 skrev 2011-01-11 12:06:37 följande:
I en annan tråd jag är med i var det en tjej som plussade först på BIM +19 (tror jag, länge var det iaf). Men sedan visade det sig att hon förmodligen haft ÄL ca två veckor senare än hon trodde.
Tycker dina humörsvängningar och förändrat luktsinne låter misstänkt graviditet, men kroppen har ju en tendens att kunna luras när man hoppas som mest...
SHIT vad sent! ja...vi får se...
Var ute och gick på lunchen och mådda illa...fick i mig lite mat och mår fint igen..skumt! Och då hade jag ändå mumsat tre skorpor innan jag gick för jag brukar vara hungrig vid lunch!
Men flytningar har jag precis som förra gången jag hade ÄL, eller då jag TROR jag hade ÄL, är inte säker på ngt längre! så oavsett blir det att mysa på ikväll OM det är ÄL tider

Ja jag vet inte varöfr kroppen göra llt detta om det inte är ngt...för jag tror ju inte det är något! men har en tanke om att det också kan vara ÄL som ger mig dessa symptom! fast det förklarar ju inte värken jag haft läääänge nu...hmmm...imorgon imorgon...långt dit...hmmm...
ernlia03 skrev 2011-01-11 12:06:37 följande:
Själv är jag i limboland, kan inte göra annat än vänta. Och hatar det! Har inte haft några färgade flytningar sen igår morse, men magen är hård och spänd och det trycker, drar och "bränner" i den.
Tog ett digitalt med veckoindikator idag och det visade "gravid 2-3 veckor", dvs att befruktningen skett för 2-3 veckor sedan. 3 veckor sedan idag var dagen innan jag var på återkontroll där det konstaterades att jag hade haft ÄL. Tycker det borde ha stått 3+ på testet, men kan ju vara möjligt att jag hade ÄL dagen innan kontrollen också
Hoppas verkligen det går bra för dig nu!!! men magkänningarna är ju normala! Tycker du ska satsa på den tiden du fick! Lika bra, bättre än att vänta mer! Hålelr alla tummar!!!