L Maria skrev 2011-01-11 19:08:17 följande:
Polarantis - jag vill absolut inte vara neg nu, men ändå säga en sak, bara för att balansera lite... CB är kända för att ge spökstreck och då är det just trådsmala streck... För några månader sedan gjorde jag två sådana - två dagars mellanrum och på båda dök det upp trådsmala streck - snacka om att hjärtat slog i 180! Maken såg dem också, men trodde inte att det var på riktigt eftersom det inte var rejäla streck. Mycket riktigt så kom ju mensen. Klart - jag kan ha varit gravid och fått ett ubertidigt missfall (mensen kom på rätt dag), men efter att ha googlat det där med spökstreck och cb så är jag mycket tveksam. Jag kommer aldrig mer att testa med cb:s vanliga...
Jag håller såklart tummarna för att det inte ska vara något spöke, utan ett stort fett

!!
Tack för varningen! När jag såg det lilla lilla strecket tog jag det inte ens som ngt positivt, bara kollade och konstaterade. Alldeles för klent för att jag skulle tro på det och imorgon ska jag testa igen och se. Blir det mer plusartat så har jag ett cb digital att bekräfta med. Tror det blir - dock. Enda chansen att det är ngt är att ÄL var mycket senare än jag tror och att den lilla blödningen som kom var när ägget fäste...men jag tror inte så mkt på det...men imorgon vet jag!
Är dock helt säker på att ÄL är nu! Vita flytningar och ömma bröst så nu har vi myst till det, trots min irriterade inställning, tur man har sansad karl som inte blir tossig på en så lätt! Så jag hoppas vi prickat in ÄL och inväntar med spänning slutet av månaden...och DÅ kanske det blir +