Inlägg från: L Maria |Visa alla inlägg
  • L Maria

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Millan - låter klokt, om man bestämt sig för att det ska vara litet! Håller med Nicu dock - ta bilder, kanske tom kosta på er en fotograf! Det behöver ju inte vara just bröllopsbilder utan lite fina kärleksfulla bilder på er som par (jag får upp strandbilder med vindrufsigt hår i huvudet ) - det blir ett jättefint minne! Äggplock den 25 - tummar kommer att hållas! Samma för dig Mum - tummar hålls för att blastocyten hänger sig kvar där innan sommaruppehållet!

• L Maria

Pimpla, vad glad jag blir för er skull, grattis! Vilken härlig midsommar ni kan fira nu! Glad midsommar på er ALLA i favorittråden!

• L Maria

Amen damn you autocorrect - tråkigt att Pingla lyckas bli märkliga saker också!

• L Maria

Millan - håller tummarna för att det går bra - tre ägg ut, två befruktade, ett friskt guldägg in - så tror jag!!

• L Maria

Men wow, grattis Millan till en finfin skörd!! Glad jag blev av att läsa det - helt övertygad om att äg nr 5 av de 8 är ditt guldägg!!

• L Maria

Håller tummarna för bra besked på torsdag och en lyckad insättning på lördag Millan!! Vi var på kub idag och fick bra resultat, så nu kan jag släppa det.

• L Maria

Grattis Mum, vad glad jag blir för er!! Och vilket bra resultat Millan, jag tror säkert att mer än ett är friskt så det är goda chanser den här gången! Insättning på lördag? Hur är det det funkar - att testa dem i det här stadiet är i princip som att ha gjort ett mkp eller fvp? Så om ni får se hjärtslag runt v 8 eller något sånt så kan ni känna er ganska säkra på att det ska gå vägen...?

• L Maria

Rättar till mitt datum!  BIM - Vi över 30 som längtar   BIM - BERÄKNAD ICKEMENS Här var det tomt?! IVF  Jojjo7      - USÖ Örebro. ICSI nr 1, november 2011, plus men MF dec 2011. ICSI   nr    2, sprutstart 24/2 2012. Sprutor: Puregon, Orgalutran och   Ovitrelle.    (Försökt sen nov -10) 9/3 inga befruktade ägg, beh   avbryts. Paus    tillsvidare.  Anwen - försökt sen juli 2010, inga fel hittas, inväntar IVF till hösten  GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET   2012 Råttentottan: BF 30 juli (försök nr 15, 1 MF tidigare)  Marsflickan BF 1 sep (försök nr 5, 1 MF tidigare)  Saftmedbulle BF 3 sep (försök nr 15, 3 MF tidigare)  NICU BF 24 sep (försök nr 15, 2 MF tidigare)  Tedax BF 16 nov (försök 12, två MF tidigare) DubbelAA: BF ca 28 nov (försök ca 19)  Finlandssvenskan  BF 3 dec ( försök ca 19) Smiley BF 17 dec (försökt sedan aug 2007, MF 2009, misslyckat IVF  dec 2011, 2:a IVF lyckades) SmoochiePoo (Kiyona) 19 dec (försökt sen jan 2011, 3 MF tidigare) Kaprifolen BF 29 dec (försök 13, femte med Pergo) 2013 L Maria: BF 10 jan (försök 19, 4 MF tidigare) Aruba: BF 9 februari (försök 10) Mumwannabe79: BF 7 Mars (försökt sedan juli -10, lyckades på 3:e IVF-försöket).

• L Maria

Meh - jag lär mig inte, kan ju inte göra listan på iPaden! Vill någon rätta till mitt bf, det ska vara den 10:e.

• L Maria

Tedax- tack för båda grattisen! Millan, härligt med ett friskt till återinförandet, håller tummarna stenhårt för att du plussar fint om två veckor! Testade den 14 juli kanske? Det är en bra dag, då skrev vi kontrakt för vårt hus...

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet