vi vet inte vad det ska bli, och ska inte kolla heller.... Men majoriteten tror verkligen att det blir en pojk, så jag har börjat bli lite inställd på det oxå. Men spelar såklart ingen roll...
Nån som har bra tips till trög mage, nästintill förstoppad? 
jag har nu provat torkade plommon, mycke vatten, c-vitamin, extra frukt och grönt. rört på mig lite mer, fiberbröd...men icket!
till historien hör att jag låg vaken i timmar innat med värsta magknipet. upp mitt i natten och duschade, för jag trodde det skulle kännas skönt. Men det hjälpte föga...Upp trött som F-N på morgon, iväg och skjutsa en kompis som skulle till flygplatsen och iväg med flyget. MItt i all stress och trötthet måste jag förbi och tanka...VET NI VAD JAG GÖR????? ......................................... trög, pinsam...what så ever!... Tackar våran dieselbil med bensin!!!!!!!!!! upptcker det när jag tankat in 30 liter... SHIT, vad gör vi nu, inte går det ju att köra flera mil med bensin i dieselbilen. Så kör ett par kilometer till mina föräldrar, byter bil där, skjutsar kompisen till flyget som precis kommer i rätt tid.
ÅÅHHH nej, hem till mamma å pappa å störtlipar, har ringt sambon och varit förtvivlad..ojojj, vad jobbigt det var, Men men, bilen är nu iallafall på verkstad, kommer nog kosta ca 2000 kr...Blä!!!!
jag skyller på gravidhjärna, stressad och trött!
Så, där delade jag med mig av dagens pinsammaste!