Sommarnatt2010 skrev 2010-12-28 14:14:39 följande:
Hej!!
Var på RUL igår allt såg jätte bra ut, blev inte flyttat så BF är fortfarande 24 maj. Dock sa hon att bebis låg på + så den var nog lite lång för sin ålder då eller något. Dock sa hon att det inte behövde betyda att vi skulle få en stor bebis...Skönt :P
Hon gick igenom allt väldigt noga, visade och förklarade. Vilket kändes väldigt bra. Dock var hon väldigt snabb när hon kom till urinblåsan och de nedre regionerna...nästan som om hon inte ville ge oss en chans att hinna se vad som gömmer sig där inne.
Min man frågade om kön o då sa hon bara att det är inget de berättar. Då frågade han om hon hade sett då vickade hon på huvudet och sa bara att det lägger de ingen viktigt vid. Det kändes verkligen som om hon visste vad det var för något men vägrade verkligen berätta för oss...Får de undan hålla information om de har sett???
Det spelar inte så stor roll, men trist när det verkligen känns som de undanhåller..
Jag tror dock att det är en liten tös där inne...Får väl se om man har rätt
ska ringa BM i veckan så man får en tid för att lyssna på hjärtat någon gång i v 24 tror jag det var dags för det.
Har börjat ge mit ut i barnvagns djungeln...hur ska man kunna välja???? Gillar teutonia Lambda till utseendet...men det är väl bara till att ge sig ut o klämma o känna...
har ni köpt något till liten där inne ännu...jag var lite sugen igår efter att vi gjort UL men vet inte..Har dock fått raggsockar och en kofta av min mormor som hon stickat till liten...=)
God Fortsättning alla
igår köpte vi en jätte fin, jätte mjuk gossekanin med speldosa i, du vet en sån man drar upp med ett snöre. Vi spelar för "magen" varje kväll. Sen när bebisen kommer hoppas vi att den ska känna igen ljudet och bli lugn av detta
God fortsättning på er med!!!