Sommarnatt2010 skrev 2011-01-07 11:39:30 följande:
Jag är lite inne i barnvagnssvängen... Känner lite så där för att köpa en begagnad men mannen tycker att nypriserna är helt galna (vilket jag kan hålla med om) Hur har ni tänkt??
Om man nu kikar på begagnade vagnar vad är rimligt pris för en begagnad Teutonia Mistral S vilket nog är det vi är mest inne på om den får plats i vår bil =)
Har hittat en -07 för 2800 där ingår både ligg och sittdel som enligt annons är förvarad inomhus.
Vi har oxå varit ute i den svängen idag...Vi var på Babyproffsen..tänkte att börja kolla måste vi ju..:) Fick jättebra hjälp, dom var så duktiga på att berätta o visa. Vi har varit inne på att vi nog måste köpa ny bur till hunden för att få plats me vagnen. Men där fick dom oss att tänka efter lite, så de ser ut som om vi kommer behålla vår bur...så de var ju bra. Just nu lutar de nog åt en Briovagn av något slag. Vi ska försöka Boka en vagn innan Januari slut, dom hade en så bra kampanj nu. Bokade man innnan januari slut så får man med ett babyskydd för endast 500 kr, kändes som bra då har man de klart oxå.
Men de e en djungel de här me vagn...hua..
Men de ska väl lösa sig.
Vårt lilltroll fick en liten present idag..:) En speldosa, jag tänkte om jag spelar den för H*n så kanske den känner igen den som lugnande när H*n e ute..:) Om melodin faller i smaken vill säga..:)
Ha en bra kväll!!
//Sandra