hoppfull 2010 skrev 2011-01-26 20:43:55 följande:
hej på er!
Idag har jag vart på kontroll hos barnmorskan.
De såg fint ut..:)
Järnvärden hade sjunkit, men de verkade ju vara rätt vanligt..
Sockerbelastning ska jag få göra i mars..jag har diabetes i släkten , så får göra de för säkerhets skull.
Ååå..fick lyssna på hjärtljuden, lät som en hel fabrik.:) men va härligt de var att höra..
De som e lite negativt kanske e att jag har gått upp ca 10-12 kg...hon tyckte jag skulle försöka röra på mig mer o tänka på vad jag äter..
Men de känns bra..
Hur mår ni andra?
Är ni trötta? Jag e grymt trött..i omgångar under dagen..
Ha de bra!
Min BM är så där skönt laidback som tycker att nog kan man få unna sig lite när man är gravid, men kanske inte varje dag. Man äter faktiskt inte för två. Jag har ju knappt gått upp något än så länge, och har MASSOR av extra att ge till bäbisen. :P
Idag är jag hemma med kräksjuk son. Inge kul alls. Speciellt när vi är en kort redan på jobbet. De ringde och frågade om ingen annan kunde vabba för mig... Men hallå!? tror de inte att jag skulle vara på jobbet om jag kunde? Maken kan inte då de inte har några extra att kasta in, och jag vill ju inte direkt utsätta någon annan för våra kräkbaciller... Som om man inte har dåligt samvete redan som det är?! Sorry, OT men är lite upprörd!