• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • maddelu

många verkar bli framflyttade...nåväl! bara den kommer nångång så e jag nöjd Glad

Har ni börjat fundera på namn ännu???

Vi har då pratat om det, det som toppar listorna just nu är:

pojke: Dante, Theo, Assar
    flicka: Ella, Livia

Sen undrar jag vad ni har för reflektioner på namnet Hardy ? Glad

• TheLove

Jag är så sugen på namnet Ellinor men det ratar mannen. Annars har vi inga namn...

Hardy... nja jag tänker på ett hårt manligt könsorgan när jag hör det... (förlåt)

• jakeline
    maddelu skrev 2010-12-27 11:29:52 följande:
    många verkar bli framflyttade...nåväl! bara den kommer nångång så e jag nöjd Glad

Har ni börjat fundera på namn ännu???

Vi har då pratat om det, det som toppar listorna just nu är:

pojke: Dante, Theo, Assar
    flicka: Ella, Livia

Sen undrar jag vad ni har för reflektioner på namnet Hardy ? Glad
    Éomer har en kompis som heter Dante. Det är fint tycker jag. Ella finns på vår tjejlista, men vi har två tjejnamn som vi väljer emellan om det blir en tjej. Dock inget killnamn... Éomer var ju det vi båda gillade förra gången och då blev det ju en sådan... :P 

Hardy måste jag nog säga inte känns som ett förnamn, snarare efternamn... 

Vad tycker ni om Trystan? försöker matcha med Éomer om det blir en kille... Tristan känner vi en som heter och man vill ju inte heta exakt likadant... Ja vi gillar litteratur i vår familj... :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • maddelu
    jakeline skrev 2010-12-27 11:36:58 följande:
    Éomer har en kompis som heter Dante. Det är fint tycker jag. Ella finns på vår tjejlista, men vi har två tjejnamn som vi väljer emellan om det blir en tjej. Dock inget killnamn... Éomer var ju det vi båda gillade förra gången och då blev det ju en sådan... :P 

Hardy måste jag nog säga inte känns som ett förnamn, snarare efternamn... 

Vad tycker ni om Trystan? försöker matcha med Éomer om det blir en kille... Tristan känner vi en som heter och man vill ju inte heta exakt likadant... Ja vi gillar litteratur i vår familj... :P
    Jo dante har vi varit överense om den början, så lär nog kasnke bli det , om det blir en pojke Glad

Hardy ÄR ett förnamn..men jag vet inte om det är coolt eller bara gubbigt Tungan ute

Trystan var inte någon favorit för mig faktiskt.... jag kopplade ihop det med Krysta eller Knysta... och det är ju som inte "fina" ord, men kasnke bara är att jag är ovan ... Tycker ni om det är det ju jätte bra Glad
  • jakeline
    maddelu skrev 2010-12-27 11:47:29 följande:
    Jo dante har vi varit överense om den början, så lär nog kasnke bli det , om det blir en pojke Glad

Hardy ÄR ett förnamn..men jag vet inte om det är coolt eller bara gubbigt Tungan ute

Trystan var inte någon favorit för mig faktiskt.... jag kopplade ihop det med Krysta eller Knysta... och det är ju som inte "fina" ord, men kasnke bara är att jag är ovan ... Tycker ni om det är det ju jätte bra Glad
    hehe ja det har du iofs rätt i. Jag gillar Vidar och tycker det passar med Éomer, men maken är inte lika het på det... :S Vill ju ha samma fornnordiska känsla... 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • maddelu
    TheLove skrev 2010-12-27 11:32:06 följande:
    Jag är så sugen på namnet Ellinor men det ratar mannen. Annars har vi inga namn...

Hardy... nja jag tänker på ett hårt manligt könsorgan när jag hör det... (förlåt)
    hahahahhahahaha , det är lungt Tungan ute
  • talare

vi har i stortsätt valt namn om det blir en pojke, men det är svårare med flicknamn.. finns sååååå många fina ju!

• sarasessi

Hej och god jul på er allesammans! Hoppas ni har haft en bra jul. Nu är man halvvägs :) Tycker mig ha känt bebis men är absolut inte säker. Är så otålig och ligger och trycker på magen för att försöka få gensvar men men det kommer nog snart...är i v.21 (20+0) idag. Vilken fin ul bild maddelu! Häftigt med 3D :) Ang. namn så har vi bestämt Alma Linnea till flicka eller Edvin Vilhelm till pojke. Får se om det passar när den lill* kommer.

...Gott nytt!

• doddy

Hej tjejer. Hoppas ni alla har haft en bra jul. själv har jag bara njutut av ledigheten. Har hunnit vara på rul. Och vi såg en glad och pigg bebis. På torsdag ska vi lyssna på hjärtat och våran 3 åriga son ska vara med. 
    Lägger in en bild på magen. Är idag i v 19+5. Så vad tror ni äntligen bebismage eller är det fortfarande bara tjockismagen som ligger och luras?

• jakeline
    doddy skrev 2010-12-27 22:48:19 följande:
    Hej tjejer. Hoppas ni alla har haft en bra jul. själv har jag bara njutut av ledigheten. Har hunnit vara på rul. Och vi såg en glad och pigg bebis. På torsdag ska vi lyssna på hjärtat och våran 3 åriga son ska vara med. 
    Lägger in en bild på magen. Är idag i v 19+5. Så vad tror ni äntligen bebismage eller är det fortfarande bara tjockismagen som ligger och luras?

definitivt en bebismage!
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~