• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • hoppfull 2010

Jag tror jag har lyckats gått upp 8 kilo..hmm...kan blir spännande att se var detta sluta...:)
    Men de sätter sig inte bara på magen inte...neee...har blivit bra mycket bredare över höfterna insåg jag häromdagen...Jaja...de fixar till sig..

Ha en bra kväll tjejjer!

• talare
    hoppfull 2010 skrev 2011-01-05 20:18:21 följande:
    Jag tror jag har lyckats gått upp 8 kilo..hmm...kan blir spännande att se var detta sluta...:)
    Men de sätter sig inte bara på magen inte...neee...har blivit bra mycket bredare över höfterna insåg jag häromdagen...Jaja...de fixar till sig..

Ha en bra kväll tjejjer!
    jo rund har man blivit överallt.... hade varit trevligare om allt satte sig bara på magen!
  • Fridayyy
    talare skrev 2011-01-05 22:46:51 följande:
    jo rund har man blivit överallt.... hade varit trevligare om allt satte sig bara på magen!
    Min tuttar har blivit flera storlekar större. Kan inte ha mina gamla BH-ar, hur mycket väger inte det då? Några kilo...=)
  • talare
    Fridayyy skrev 2011-01-06 08:41:46 följande:
    Min tuttar har blivit flera storlekar större. Kan inte ha mina gamla BH-ar, hur mycket väger inte det då? Några kilo...=)
    tell me about it! jag köpte en ny, för att jag inte kunda använda min gamla, för någon vecka sen... men den börjar också kännas för liten.... man undrar ju lite vart det kommer sluta!
  • TheLove
    talare skrev 2011-01-06 14:53:10 följande:
    tell me about it! jag köpte en ny, för att jag inte kunda använda min gamla, för någon vecka sen... men den börjar också kännas för liten.... man undrar ju lite vart det kommer sluta!
    Köp amningsbh redan nu, de brukar töja sig efter att brösten växer...
  • talare
    TheLove skrev 2011-01-06 21:37:33 följande:
    Köp amningsbh redan nu, de brukar töja sig efter att brösten växer...
    känns så tidigt att köpa amningsbh... tänk om dom växer två kupor till, då kommer jag inte kunna använda den sen ändå.
  • TheLove

såklart men de brukar ju inte vara dyrare än en vanlig bh och när man ammar, frammåt slutet blev mina bröst mindre i alla fall... Så någon gång under amningsperioden kan du nog ha den... Köp en storlek större än du har nu bara :)

• jakeline

jag passade på att köpa en ny bh nu på rean. Förhoppningsvis så klarar jag mig med den tills det är dags att byta till amningsbh. Har två sen förra gången, men är inte helt nöjd med dem, får se om jag försöker hitta nya. Har lite svårt för att inte ha någon bygel. Brukar sluta med att jag har en puckel mitt på bröstet istället för två... 

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • TheLove

H&M har amningsbh med bygel om du vill köpa det... Där emot säger de ju att mjölkstockning är vanligare om man har bygel i och med att mjölkköttlarna kan klämmas åt... Jag använde inte bygel men jag har så pass små bröst att jag inte behöver det...

• Sommarnatt2010

Hejhej!!

Nu har jag läst i kapp mig lite =)  Är på skidsemester i trysil... Åker lite lagom så där...halvdagar kanppt det..Känns helt ok.

Tror inte jag har gått upp så mycket men är lite osäker..Har inte med min våg till svärföräldrarna och deras verkar väga annorlunda än min... Jag gick upp en del till inskrivningen men jag tror jag har gått ner det igen. Är nämligen inte så sugen på mat...Får väl se blir väl vägd vid nästa BM-besök i v 24/25 Ska ringa till henne i nästa vecka. Tycker det går såå fort är ju redan halvägs, galet men underbart. Känner liten varje dag o önskar så att mannen min oxå kunde känna något. Men han har nog inte riktigt tålamod till att bara ligga still med handen på magen o vänta. 

Angående det här med pojk o flick år tror jag oxå att det är lite så...I min 6:a där jag är lärare är det endast 7 tjejer...O många av mina vänner som fick barn för nått år sedan fick nog alla pojkar =) Dock tror jag det ligger en liten tös i magen och det verkar de flesta andra oxå tro...Det har dock ingen betydelse alls vi får se i maj helt enkelt...

Hmm vad var det mer ni hade skrivit om =)

Det där med BH har jag oxå svårt med..Har bara en jag kan använda, fick dock tipset av en vän att inte köpa amningsbh förens liten tittat ut för brösten växer mycket när mjölken rinner till...Funderar på något amningslinne eller nått...Har inte lyckats hitta någon bh som fungerar nämligen :S

Hoppas allt är bra med er!!

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~