Sommarnatt2010 skrev 2011-01-27 18:51:32 följande:
Jag hade gått upp drygt två kg vid inskrivning tror jag...Men det var för att jag var tvungen att äta typ hela tiden för att inte må illa...
tror dock att jag gick ner dem sen i en period då jag hade väldigt svårt att äta istället. Ska till BM nästa vecka så då ska jag väga mig igen...Har ingen aning om hur mycket jag gått upp..Vet dock med mig att jag äter lite för mycket onyttigt inte för att jag tänker att jag kan unna mig det för att jag är gravid utan helt enkelt för att jag är sugen på det..har alltid varit en gottegris o det har blivit svårare att stå emot nu...
jaja det ska bli spännande att se iaf.
jag hade också gått upp ca 2kg vid inskrivningen, var också tvungen att äta för att inte må illa..
den sista tiden (typ sen jul fram till denna v) har jag varit hemma större delen av tiden och gott o småätit av diverse onyttigheter (sucker för socker).. idag hade jag gått upp ca 7kg sen inskrivningen, helt normalt! trodde själv att det var mer än så.

man har ju kommit mer än halvvägs så går väll upp kanske ca 7kg till på resten av tiden. isf är det ju en okej viktökning totalt. :)