Åsasåsa skrev 2011-02-15 11:58:55 följande:
Då är jag med barn, sambo, hund och idag KÖRKORT! Yey! Räknas jag som vuxen nu?
Jag är sjukskriven 75% för smärta och bäckenförändringar, börjar bli en vardag att ha ont men man vänjer sig vid det med. Går på gravidpenning fr.o.m 16/3. Tycker också tiden går relativt snabbt men ser till att boka in fika mm med goda vänner på veckodagarna.
Har målat Lillans rum och vagnen kom igår! Jag har inga humörsvängningar alls utan känner mig som den lyckligaste kvinnan på jorden

Grattis till körkortet! Det är så skönt att ha! Innan man hade det fanns ju inte direkt behovet, men skulle inte klara mig utan det nu :)
Tråkigt att du har så ont... Jag hade väldiga problem när jag väntade Elliot (sjukskriven mer än halva graviditeten) men mår bra denna gång som tur är...
Jag vill också fixa grabbarnas rum men vet inte riktigt hur... vill du visa en bild?
Idag har jag bokat vattengympa för gravida. Kostar 900:- för 4 gånger så skit dyrt är det. Men då är det barnmorskor som håller i det och lär ut profylax och grejer... Ska bli såå roligt! 2 timmar håller det på varje gång :) Börjar den 2/3 =)