masw skrev 2011-02-16 19:43:07 följande:
He he, nej jag trodde nästan inte det heller. Det är Ulrika är skitlitet, men ganska mysigt och det är rätt kul att bo i en sån här liten håla när man inte växt upp i den. Det är ju rätt mycket skvaller och rykten, men inga handlar om mig och mina ungdomssynder för dem är det ingen som känner till.
Det låter jättekul med vattengympa och jag har kompisar som rekomenderat det. Det var ju iofs väldigt dyrt, men man kanske ska unna sig något dyrt nån gång, men problemet är vad jag i så fall skulle göra med Lilla Snäckan, eller Emilia som hon heter på papper. Snäckan blir ett år i mars och har inte börjat på dagis ännu. Hmmm.... Jag får kolla upp om jag känner någon som skulle kunna barnvakta.
När det gäller lekkompis så har jag haft tur. Min syster fick en liten tjej fem dagar efter mig och bor bara 7 km bort (supernära på landet

men det är ju roligt om man kan ha flera förstos, fast min tjej kanske är för liten för en treåring att leka med?
Min sambo ska förresten bygga Coop i Mjölby. ....Helt själv ;-P he he... Eller han och några till kanske. (plusinfo)
När måste man anmäla sig senast?
Ja det är ju skit dyrt men jag känner att det är antagligen sista gången som jag är gravid, självklart ska jag passa på att unna mig detta (och då är både jag och maken studenter) Men det blir nog inte mer än dessa fyra gånger för min del...
Åh så skönt med syrran nära och extra bra att kunna vara mammaledig samtidigt. Jag har min syster i Bankekind (om du vet vart det ligger) så det tar ju nästan 50 minuter att ta sig dit...
Min son älskar att leka med småbarnen på dagis, de yngsta är väl nu 1½ men Elliot känner sig så stor med dem så han skulle nog ha jätte kul :) (dessutom skulle det ju inte göra nått med lite sällskap i sommar)
Jaha vad skoj! När är det som det beräknas vara färdigt? Jag har ju tänkt tigga jobb där ju... (skadar ju inte med extrajobb som mammaledig)
Anmälan till vattengympan bör nog göras så snart som möjligt... tror det var en del majmammor som redan börjat...