• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • Sommarnatt2010

Måste bara höra om det är någon mer som börjat må illa igen eller om det kanske är något annat??? jag som snart lyckats kurera mig från förra veckan tycker ju det här känns mindre roligt :(

• TheLove
    Sommarnatt2010 skrev 2011-02-21 10:28:31 följande:
    Måste bara höra om det är någon mer som börjat må illa igen eller om det kanske är något annat??? jag som snart lyckats kurera mig från förra veckan tycker ju det här känns mindre roligt :(
    Jag har fått lite halsbränna och lite illamående.. Har även läst att det är vanligt kring dessa veckor att det kommer tillbaka :(
  • TheLove
    Sommarnatt2010 skrev 2011-02-21 13:04:45 följande:
    jahap :(
    Får hoppas att det inte gäller oss dock, att det bara är någonting som håller i sig ett par dagar ;)
  • Sommarnatt2010
    TheLove skrev 2011-02-21 13:07:32 följande:
    Får hoppas att det inte gäller oss dock, att det bara är någonting som håller i sig ett par dagar ;)
    Precis =)
    har en liten förhoppning om att det varit Tamiflu som fått mig att må lite illa..Tog sista tabletten idag så kanske kanske slipper jag det sen
  • masw
    Sommarnatt2010 skrev 2011-02-21 10:28:31 följande:
    Jag har fått lite foglossning och halsbränna, men mår annars bra. Förra gången fick jag mycket foglossning väldigt tidigt så jag är helnöjd så länge det inte är värre än som jag har det nu. Då hade jag jätteont och svårt att gå och dessutom var halsbrännan också mycket värre förra gången. Det är klart att det fortfarande kan hinna bli riktigt jobbigt, men det är ju inte så lång tid kvar.
    TheLove skrev 2011-02-21 07:48:15 följande:
    konstigt... Jag svarade igår på mobilen...

Jag börjar i alla fall den 2/3. Mailade dem och de ringde upp mig nästa vardag.
    Hoppas de svarar snart så du också kan vara med :)

----

Nu har vi varit på Gekås och handlat grejer till Lillebror och till Elliot :) Och så lite annat också då... Elliot fyller ju år i april så det kändes nödvändigt med lite nya grejer till lilleman!

Nu är man 3000:- fattigare men det kan det vara värt :)
    Nu vill jag tillbaka :)
    Jag fick tag i dem idag och skulle nog kunna få plats i onsdagsgruppen, men skulle få ett definitivt besked imorgon.
  • TheLove
    masw skrev 2011-02-21 13:48:01 följande:
    Jag har fått lite foglossning och halsbränna, men mår annars bra. Förra gången fick jag mycket foglossning väldigt tidigt så jag är helnöjd så länge det inte är värre än som jag har det nu. Då hade jag jätteont och svårt att gå och dessutom var halsbrännan också mycket värre förra gången. Det är klart att det fortfarande kan hinna bli riktigt jobbigt, men det är ju inte så lång tid kvar.
    TheLove skrev 2011-02-21 07:48:15 följande:
    konstigt... Jag svarade igår på mobilen...

Jag börjar i alla fall den 2/3. Mailade dem och de ringde upp mig nästa vardag.
    Hoppas de svarar snart så du också kan vara med :)

----

Nu har vi varit på Gekås och handlat grejer till Lillebror och till Elliot :) Och så lite annat också då... Elliot fyller ju år i april så det kändes nödvändigt med lite nya grejer till lilleman!

Nu är man 3000:- fattigare men det kan det vara värt :)
    Nu vill jag tillbaka :)
    Jag fick tag i dem idag och skulle nog kunna få plats i onsdagsgruppen, men skulle få ett definitivt besked imorgon.
    Åh vad roligt! Då håller jag tummarna för det och så ses vi nästa onsdag :)
  • masw
    TheLove skrev 2011-02-21 14:13:16 följande:
    Åh vad roligt! Då håller jag tummarna för det och så ses vi nästa onsdag :)
    Det blev inte nästa onsdag för mig. Jag fick besked igår och tydligen fick jag inte plats förrän den 16/3  :-/ men men. Du kanske fortfarandegår då? Iaf måste du meddela vad du tycker om det sen när du börjat.
  • TheLove
    masw skrev 2011-02-23 17:40:49 följande:
    Det blev inte nästa onsdag för mig. Jag fick besked igår och tydligen fick jag inte plats förrän den 16/3  :-/ men men. Du kanske fortfarandegår då? Iaf måste du meddela vad du tycker om det sen när du börjat.
    Nej vad synd! Men då kommer vi i alla fall kunna gå två gånger tillsammans :)Såklart jag meddelar om vad jag tycker :)
  • Sommarnatt2010

Idag har jag konstaterat att min halsbränna är väldigt arbetsrelaterad. Jag har inte haft halsbränna sen någon dag innan sportlovet...men igår kväll tyckte jag den kröp på igen...O idag (första dagen på jobbet på 1½ vecka) har jag haft väldans massa halsbränna :S Känns ju sådär ska ju jobba iaf två månader till =(

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~