masw skrev 2011-02-17 15:15:31 följande:
Aha oki, jag ska kolla med syrrans man om han kanske kan passa. Vilken veckodag hade du tänkt gå?
Jag hittar rätt dåligt i omgivningarna ännu så nej jag vet inte vart det ligger.
Jag vet inte heller när det ska vara klart, bara att han ska vara där rätt länge och det var ju lite nice eftersom det blir närmre för honom till jobbet. De skulle dock varit igång för länge sen, redan före jul tror jag, men hittills har det bara varit tre dagars jobb där så det kommer nog bli försenat.
Jag kommer gå på onsdagar kl 12:30
Bankekind ligger utanför linköping vid bla Askeby (har knappt koll själv) det är i alla fall på fel sida Linköping... Hon har i alla fall en son som är 8 månader äldre än Elliot och en dotter född i Juni.
Ja de har ju inte kommit jättelångt med bygget. Men nu när din man är där blir det väl klart på ett kick ;)
Angående att vaccinera sig så har jag inte heller gjort det. Gjorde det varken förra hösten eller denna.. Jag tror att risken att man blir dålig av vaccinet är större än att man drabbas av influensan...
Fick i alla fall också höra att man inte behöver vaccinera sig om man tagit den förra hösten men att man som gravid skulle vaccinera sig... Men jag vågar mig inte på vaccin som inte är så testade....