• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • talare
    TheLove skrev 2010-09-29 16:26:54 följande:

Jag är så knäpp. Jag tror verkligen att det är en liten grabb men tänker att jag ska köpa puttinuttigt tjejigt... Antagligen för jag lite mer hoppas på flicka

jag är likadan just nu. ser bara alla söta klänningar.. haha!
  • TheLove
    talare skrev 2010-09-29 16:21:54 följande:
    nu är philadelphian slut.... vad ska man göra?! :O får köpa ny imorgon mår altid bättre när jag ätit Finn Crisp råg med philadelphia på.

haha ring mannen och tvinga han köpa på väg hem från jobbet? :P

När vi väntade sonen gjorde min man lumpen och var borta i veckorna. Jag hade inte körkort och blev akut sugen på "svennes kaviar" och skogaholmslimpa och ringde mamma och grät för jag inte hade det hemma så hon fick åka och köpa det till mig hahaha

• talare
    TheLove skrev 2010-09-29 16:29:45 följande:

haha ring mannen och tvinga han köpa på väg hem från jobbet? :P

När vi väntade sonen gjorde min man lumpen och var borta i veckorna. Jag hade inte körkort och blev akut sugen på "svennes kaviar" och skogaholmslimpa och ringde mamma och grät för jag inte hade det hemma så hon fick åka och köpa det till mig hahaha

haha! min karl kom hem tidigt idag så han är redan hemma, men vi är båda för lata idag för att gå iväg och handla det. får köpa det imorgon på hemvägen.
  • TheLove
    talare skrev 2010-09-29 16:31:20 följande:
    haha! min karl kom hem tidigt idag så han är redan hemma, men vi är båda för lata idag för att gå iväg och handla det. får köpa det imorgon på hemvägen.
    Ingen idé att ringa mamma och tjuta då? :P hihi
  • talare
    TheLove skrev 2010-09-29 16:38:41 följande:
    Ingen idé att ringa mamma och tjuta då? :P hihi
    våra föräldrar vet inget om graviditeten än, och de skulle undra om vi ringde för att be någon komma med philadelphia. min mamma bor 6h härifrån så henne är det nog ingen idé alls att ringa
  • TheLove
    talare skrev 2010-09-29 16:47:43 följande:
    våra föräldrar vet inget om graviditeten än, och de skulle undra om vi ringde för att be någon komma med philadelphia. min mamma bor 6h härifrån så henne är det nog ingen idé alls att ringa
    hahaha joo Då mååååste du ju ringa *asgarv*
  • Fridayyy
    Sommarnatt2010 skrev 2010-09-29 12:36:59 följande:

jag dricker mellanmjölk, har alltid gjort o vill inte byta nu..Tror inte det är så farligt. hoppas jag iaf...Får väl fråga BM nästa gång...

Håller tummarna för dig idag!!!

Klart det inte är farligt! Livsmedelsverket har fel i så mycket. Vi dricker röd mjölk (jag dricker dock inte så mycket) det är den enda mjölk som har vitaminerna i sig själv utan att vara tillsatta. De tycker ju att barn ska äta lättmargarin med en massa tillsatser i också. Det är nog mer farligt än vanligt smör. De är sååå rädda för att folk ska bli överviktiga.
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-09-29 16:26:54 följande:

Ja det får vi verkligen hoppas!

Denna gång kommer jag i alla fall köpa på mig lite prematurkläder när vi vet könet. Skulle det mot förmodan bli så att bebis blir fullgången får man väl sälja på tradera/blocket eller nått...

Jag är så knäpp. Jag tror verkligen att det är en liten grabb men tänker att jag ska köpa puttinuttigt tjejigt... Antagligen för jag lite mer hoppas på flicka

Jag hoppas oxå på en liten tjej =) Å kommer nog köpa på mig lite prematurkläder med, hade ju inget sist. Å har sålt det mesta av det. Bara sparat lite.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Gummsan85

när ni kommer till RUL ska ni kolla vad det blir för kön på bebisen då?

jag vill veta men sambon vill inte veta :( jag vill ha en flicka till medans sambon tror på en pojke eller envisas med att de kommer bli en pojke. kan man få veta iaf även om han inte vill veta?

Molly, mammas underbaraste sessa!!
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~