snöstjärna skrev 2010-10-07 19:14:50 följande:
Själv är jag överlycklig för jag kommer för första gången i mitt liv i mammakläder! =)
Förra graviditeten fick jag gå med säckiga stora säckar.
Nu är jag "normalare" och kan ha mammakläderna å behöver inte köpa största storleken heller .. det känns fördjävla skönt måste jag säga =)
Vad skönt att du kommer i mammakläder nu :)
Eerika skrev 2010-10-07 19:40:53 följande:
Härligt för dig =) Det är ju faktiskt en speciell underbar känsla att ha mammakläder på sig =)
tycker med det är härligt med mammakläder... Nu är det hy ett mode där endel tröjor sitter åt under tuttarna så jag kan nog hitta nått sånt istället för mammakläder, men hur i h*lvete ska jag kunna hitta någon jacka? Letade som en stolle förra gången men denna gång är jag större så jag kommer inte kunna ha den kalla tunna jackan som jag fick ha i slutet av vintern :P
snöstjärna skrev 2010-10-07 19:55:35 följande:
Eerika: Ja det känns underbart, fast jag hade helst kommit i mål innan jag blev gravid ... Men ibland planerar livet sig självt :)
Ser fram emot att köpa lite mammaleggings. Nån som har tips?! H
Jag köpte vanliga leggins i strl L när jag väntade sonen... Det funkade bra fast lite stora var de allt så fick gå och dra upp dem hela tiden :P (byxor är jag lite större i och kommer i alla fall i strl 36 så där kan jag nog hitta nått i alla fall :)