fast jag frös hela graviditeten när jag väntade sonen har jag för mig...
Jag känner mig inte heller gravid... Fast jag mår illa de flesta morgnar och när jag känner lukten av viss mat. Men annars känner jag mig som vanligt! glömmer helt av att jag är gravid för det mesta :P
Åsasåsa skrev 2010-10-11 11:11:40 följande:
Hej alla blivande maj-mammor! Jag har BF 13 maj. Har också funderat på vinterkläder men som tur är har jag en flera år gammal jacka som jag tänkt slänga för den är alldeles för stor, men lade undan på vinden ist. Läge att ta fram den detta år kan jag tro!
Man är ju inte så sugen på att köpa kläder överhuvudtaget just nu när man att man bara kommer att bli större och större.
Jag bor rätt långt ifrån mina föräldrar och hade tänkt att vänta med att berätta den goda nyheten tills vi ses men det kommer dröja ända till v.49. Så idag har jag skrivit ett vykort där jag skickar en liten hösthälsning om längtan efter vinter och vår. Längst ner skrev jag "för i December kommer tomten och i Maj kommer storken!" (Lånade idén från en tråd här på FL). Ska bli kul att se hur länge det dröjer innan de ringer! Det är deras första barnbarn och jag vet hur mycket de längtar.
Några andra som berättat ännu?
kram

Vilken hälsning! Vi berättade genom att kasta testet till mamma och svärmor och så kom frågan från båda om jag var gravid haha...