• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • TheLove
    maddelu skrev 2010-10-12 15:39:10 följande:
    Jag har provat med privat, finns 2 st i grannstaden, men ingen av dom tar emot för VUL eller Ul. Men........
    wihooo!! tjatade till mig en kontroll hos Bm IDAG, vägrade vänta nån fler dag...trodde att jag skulle få göra nå slags kontroller eller blodprov- hcg. Men jag fick göra ett VUL!!! Skrattande Det var BM och en läkare som var med, båda 2 såg ett tickande hjärta, en kropp och ett huvud...
    "Liten" lever och mår bra alltså...!!
    Jag bröjade störtlipa när dom sa att dom såg ett tickade hjärta...Fi fan vad skönt!!!!

men helt otroligt hur man kan må så här bra i en graviditet, jag känner mig helt vanlig!!! men det för inget för nu vet jag ju att man kan må så här men att allt är OK ändå...

Tack för alla peppande ord, det gick vägen!!!
    Åh så underbart! Vilken vecka är du i nu? :):):):)
  • Eerika

Vill oxå säga jag är kvar i tråden.
    Men har ju bärjat jobba och när jag kommer hem tar sonen all min energi, sen stupar jag i säng på kvällen.
    Trötthet så det heter duga. Magen har blivit jättestor, ser ut som jag är i månad 5!!!
    Helt sjukt, undrar hur det ska sluta =)
    Nästa vecka har vi inskrivning och i början av november är det dax för första UL.

Styrkekramar till er alla som har det jobbigt i graviditeten!!!

• jakeline
    Jag har provat med privat, finns 2 st i grannstaden, men ingen av dom tar emot för VUL eller Ul. Men........
    wihooo!! tjatade till mig en kontroll hos Bm IDAG, vägrade vänta nån fler dag...trodde att jag skulle få göra nå slags kontroller eller blodprov- hcg. Men jag fick göra ett VUL!!! Skrattande Det var BM och en läkare som var med, båda 2 såg ett tickande hjärta, en kropp och ett huvud...
    Jag bröjade störtlipa när dom sa att dom såg ett tickade hjärta...Fi fan vad skönt!!!!

men helt otroligt hur man kan må så här bra i en graviditet, jag känner mig helt vanlig!!! men det för inget för nu vet jag ju att man kan må så här men att allt är OK ändå...

sa ju det!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • maddelu

tack tack tack tack!!! jaa ,känns super bra!! men tänk att man kan må så här bra!!!! lyllos mig!! ..har en känsla av att jag får äta upp det där Tungan ute

• snöstjärna

Men va skönt för dig! Nu får du slappna av å bara må bra! =)
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Sommarnatt2010

Vi var på inskrivning igår o jag är som sagt inte överrens med BM angående vekor o dagar..men men den 11 nov fick jag tid för UL så då får jag veta mer exakt LÄNGTAR SÅÅÅÅ...har mått mycket bättre de sista dagarna, men kroppen är orkeslös...Så pallar ändå inte så myckt...Ropar inte hej ännu för mån-tis förra veckan mådde jag oxå toppen..sen hade jag de värsta dagarna ever ons-tor =)

Är jätte svullen o känner mig verkligen super gravid :S Idag insåg jag att inte ens mina mest lösa jeans är något sköna längre..Får nog köpa fler tunikor så jag kan leva i Jeans o leggings resten av tiden...

maddelu va skönt att du fick se en liten en där inne =) Skönt!!

• TheLove

Jag mår bättre än som icke gravid just nu. På morgonen mår jag illa och till vissa lukter (fortfarande) men i övrigt känner jag att jag mår bättre än vanligt! Härligt! (kanske är det för att man uppskattar så när man mår bra till skillnad från annars)

Känner mig dock helt slut vid minsta ansträngning kan inte gå snabbt eller så utan att vara extremt andfådd...

• Eerika
    TheLove skrev 2010-10-13 16:40:43 följande:

Jag mår bättre än som icke gravid just nu. På morgonen mår jag illa och till vissa lukter (fortfarande) men i övrigt känner jag att jag mår bättre än vanligt! Härligt! (kanske är det för att man uppskattar så när man mår bra till skillnad från annars)

Känner mig dock helt slut vid minsta ansträngning kan inte gå snabbt eller så utan att vara extremt andfådd...

Samma här: Jag kan knappt gå snabbt utan att flåsa...hua hemskt!!

Jag har legat deckad i influensa i några dagar, sonens daigsbaciller har angripit mig =(
    Fy så mkt sämre jag har vart nu när jag är gravid. Blåsor i munnen!! Aldrig haft innan....
    Hoppas det går över snart. Sådär kul att va hemma 2 veckan man precis har börjat jobba.....
  • talare

hehe idag invigde jag toalettstolen. kom verkligen helt spontant (stod och borstade tänderna)!

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~