kattis123 skrev 2010-11-22 14:16:04 följande:
Hej på er!
Det har varit lite tyst här på senaste, hur går de för alla? Är de väntan på pergo eller Äl eller kanske till o med BIM?
Själv är de väntan på BIM. Är i dag på ÄL+8, igår gjorde jag ett test som visade negativt men jag vet att de är för tidigt att testa....men kan fasen inte hålla mig!!
Har haft lite ont i bröstvårtorna men inte nu längre. Har lite vita flytningar oxå,.....men jag vågar inte hoppas....trots att jag kanske faktisk gör de lite i smyg ändå!
Ska åka till Sthlm på tosdag så då vill jag göra ett test för att se!
Om de inte blir något denna gången så känns de för jävligt! Allt var ju bara SÅ bra på VUL!!! Fattar inte varför de inte skulle bli något i så fall......*snyft*
jaja....vi är ju inte där än
Kram på er
Hej på dig!
Väntar på bim nu, runt 3/12 vilket känns som en eeeeevighet!
Det är så trist som du skriver, att allt ser så himla bra ut på vul och sen blir det inget!
Jag har haft så några gånger nu så jag vet hur det känns, det är hemskt! Längtan blir ju inte mindre heller...
Symptomen du har kan vara biverkning av pergon, men förhoppningsvis är du gravid!
De andra gångerna jag har ätit pergo+ovitrelle har jag fått massor med biverkningar, men denna gång; INGET?? så himla konstigt! Har fått så ont i äggstockarna efter sprutan att jag inte kunnat gå upprätt.. märkligt! har haft molvärk, ömma bröst, yrsel, flytningar osv, men inget denna gång, så jag hoppas ju såklart att det betyder något positivt!
Förstår att du har svårt att hålla dig från att testa, för mig är det lätt att låta bli, eftersom ovitrellen gör att ett test blir missvisande i upp till 10 dagar, alltså man kan få ett falskt plus, och det vill jag INTE. Så jag väntar till bim, väntar, väntar, väntar...
Hoppas du får en trevlig resa till Sthlm!