LisaTott2012 skrev 2010-12-09 10:35:19 följande:
Hej!
Har ni myst varannan dag spelar det ju ingen roll när ÄL är, ni kan ju inte missa den!
Ska din sambo flytta permanent 30 mil bort för studier? eller ska han pendla?
Har du jobb/skola där du bor? Förstår att det är en jobbig sits du är i...Men hur länge ska han studera?
Är det inte så länge blir ett uppehåll inte så jobbigt, men om studierna tar lång tid kanske ni kan flytta dit bägge två? Då kan ni fortsätta som vanligt, och om du inte vill flytta kan du ju ha koll när ÄL är och åker och hälsar på honom under 3-5 dagar på "myssemester"

Allt går att lösa, bara man försöker!
Här är det superömma bröst och lite molvärk till och från. Tröttheten kommer krypandes! Dessutom har mitt humör blivit lite....

....Jaja, tur jag har en underbar sambo som förstår

Inget illamående än så länge, men det är ju så tidigt ännu!
Ska på VUL den 14/12 för att se att pyret ligger på sin rätta plats! (orolig för utomkveds)
Ja, det blir permanent, han ska plugga i 2 år ... =/
Men han kommer hem på helgerna + att det kommer vara mycket "lärande i arbetet",
liknande praktik, som han ska ha här hemma,
eller i närliggande stad och då kommer han ju bo hemma veckor i sträck, vilket är sköönt!
Jag har jobb. Så jag kommer bo kvar här. trivs i vår stad, och sambon vill ju självklart flytta tillbaka hit sen när studierna är klara!
Vi har nu bestämt oss för att lägga bebisverkstan på is ...
Men eftersom vi sexat på nu ett tag, så KAN det ju ha tatt sig, och är så fallet så behåller vi bebisen. Men kommer mensen, så blir det säkert sex framöver.
Har 4st paket pergo hemma, som håller sig till 2014, så dom tänker jag spara till senare försök.
Sambon slutar skolan i december 2012, så vi tänkte börja försöka igen runt dec 2011, då kanske det blir rätt så lagom med bebis när han slutat precis o flyttat hem igen.
Beslutet känns tråkigt som bara den ... men samtidigt bäst för oss just nu.
Men vi får se först o främst om mensen dyker upp eller ej.
Är jätteglad för er skull, ni som fått plus på stickan!! Jättegrattis till er allihopa!
Och lyyyyyycka till, till er som fortfarande försöker =) snart kommer era plus! =)