• MrsHelgesson

Spå könet med ring

Jag skulle vilja göra en liten undersökning eller ett test och se hur många av er som har fått rätt med detta testet. Jag skulle vilja att mammor som har gjort testet under tidigare graviditeter och mammor som är gravida nu skrev i denna tråd och svarade om ni fick rätt eller fel. Några kompisar har gjort testet och alla har fått rätt. En väninna har spått mig och första barnet visade flicka vilket jag också fick och det barn jag väntar nu ska tydligen vara en pojke. 

• Svar på tråden Spå könet med ring
  • Vix
    Rosa socka skrev 2010-12-24 11:05:29 följande:
    I onsdags så kom våran bebis och det var en liten flicka, precis som ringtestet sa för både mig och sambon!
    God jul Tomte
    Grattis till er prinsessa.
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • Bebbelycka

Uppdatering : Vi fick i torsdags veta att vi väntar en flicka precis som pendeln svarar!!
    Pojke, pojke, flicka :)

Underbart!!

• Mamma Maj08

Ringen visar flicka och enligt ul har jag just en flicka i magen....:)

• Jempajenny
    Jempajenny skrev 2010-11-27 11:26:57 följande:
    För mig är det också så...
    Pendel = flicka
    Cirkel = pojke

Över handen så pendlar ringen först, för att sedan göra cirklar. Och jag har en flicka sedan tidigare och väntar nu en bebis som vi inte vet kön på. Om jag håller ringen över magen gör ringen cirklar.
    Uppdatering: Det stämde! I söndags föddes vår son, Anton!

Men observera, för mig är det alltså tvärtom...
    ♥ Jempajenny, Agnes (2008) och Anton (2011): jempajenny.bloggagratis.se
  • ana86
    Jempajenny skrev 2011-01-11 21:57:34 följande:

Åh grattis :D Vad roligt!

Ja har 3 månader kvar så får se om det stämmer på mig med :)
  • Vix
    Jempajenny skrev 2011-01-11 21:57:34 följande:

Grattis till sonen
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
  • Nisen

Japp stämde med mina två pojkar, denna gång visar den flicka men vet inte om det stämmer än bf 10 mars :)

• Heki

Jag testade när jag var yngre, och fick resultatet Pojk, Flicka, Pojk. Mitt första barn blev en pojke, och då gjordes även testet över magen och visade då även en pojke. Så där stämde det i alla fall. Nu väntar jag spänt på nr 2 som ska dyka upp inom det närmsta, då får vi se om det blir en flicka. Vilket det även visar över magen nu.

Men jag är lite skeptisk ändå, tror att det är en pojke i magen....men vi får se inom några veckor. Jag uppdaterar när bebisen har kommit ut, så får vi se då.

• Parniara

Min ring hänger bara där utan att röra sig.
    Betyder det att barnet är könlöst eller dött? Eller är jag bara väldigt stadig på handen?

• miss mamma

har stämt hittills.....pojke, pojke o nu fick jag flicka ska tydligen få en pojke sedan med

Liam <3 Leon <3 Olivia <3
Svar på tråden Spå könet med ring