• MrsHelgesson

Spå könet med ring

Jag skulle vilja göra en liten undersökning eller ett test och se hur många av er som har fått rätt med detta testet. Jag skulle vilja att mammor som har gjort testet under tidigare graviditeter och mammor som är gravida nu skrev i denna tråd och svarade om ni fick rätt eller fel. Några kompisar har gjort testet och alla har fått rätt. En väninna har spått mig och första barnet visade flicka vilket jag också fick och det barn jag väntar nu ska tydligen vara en pojke. 

• Svar på tråden Spå könet med ring
  • Flikkzz

Igår föddes våran pojke. Varenda gång jag spått mig med ringen har det visat en tös=) Så det stämde inte för mig.

Om nu inte jag fått fel info om hur vida det visar. Det folk har sagt till mig är cirkulera=flicka pendla fram och tillbaka=kille

Och varenda gång så har den STARKT cirkulerat=)

Men vi är överlyckliga för våran underbara son=)

• Bebbelycka
    Flikkzz skrev 2010-10-13 20:49:05 följande:
    Igår föddes våran pojke. Varenda gång jag spått mig med ringen har det visat en tös=) Så det stämde inte för mig.

Om nu inte jag fått fel info om hur vida det visar. Det folk har sagt till mig är cirkulera=flicka pendla fram och tillbaka=kille

Och varenda gång så har den STARKT cirkulerat=)

Men vi är överlyckliga för våran underbara son=)
    Grattis!
    För vissa betyder cirkla pojke och pendla flicka, men det motsatta är nog det vanligaste. Man kan be pendeln visa vad som betyder flicka resp pojke.
  • Flikkzz
    Bebbelycka skrev 2010-10-14 09:18:04 följande:
    Grattis!
    För vissa betyder cirkla pojke och pendla flicka, men det motsatta är nog det vanligaste. Man kan be pendeln visa vad som betyder flicka resp pojke.
    Tack=) ja det skulle vi ha gjort innan. bra att vara efterklok=) det vart iallafall hur bra som helst
  • EJAW

Gjorde testet nu och det visade att jag har en liten tjej i magen, vilket stämmer enligt UL =D
    När jag gjorde testet över handleden visade den först flicka sen pojke.. intressant! =)

• Sommarnatt2010

när ni gör över magen, visar den bara en sak då???

vet att jag gjort över handleden för längesen o då pendlade, snurrade o pendlade den...

Men när jag nu håller den över magen gör den samma sak...Alltså pendlar, snurrar o pendlar igen

• jennyc
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-16 15:39:54 följande:
    när ni gör över magen, visar den bara en sak då???

vet att jag gjort över handleden för längesen o då pendlade, snurrade o pendlade den...

Men när jag nu håller den över magen gör den samma sak...Alltså pendlar, snurrar o pendlar igen
    när jag gör det själv visar den alla barn över magen och handleden, men när min väninna gör så visar den bara den som gömmer sig därinne nu :D Har även fått veta att nån i min närht drömt att ringen har rätt :D
  • fliona
    Bebbelycka skrev 2010-10-06 09:43:35 följande:
    Pojke, pojke, flicka visar min ring.
    Jag har 2 pojkar och kanske är det en flicka i magen då, ska bli intressant..

Någon som undrade över tvillingar, jag har hört att ringen hoppar om det blir tvillingar.
    vadå hoppar..?
  • fliona

jag har hållt på mycket med denna ring teori..:P jag har en pojke vilken ringen visade samma sak nr 2 det är en tjejja och det visade ringen också...

men ringen har alltid visat på 3 barn.....pokje, flicka, flicka... nu är jag gravid vecka 9 och har spått med ring. Och givetvis visar den flicka.

Men nu igår då jag testade över magen hände det nått som aldrig hänt!! .....den visar flicka sen stannar den och visar flicka igen....innebär det då att jag har tvillingar!! ??

Nån som varit med om detta.!!

jag har spått det mesta

• SweetBaby

Jag har testat fem gånger och alla fem gångerna har det visat flicka. 
    Igår var vi på könsul och fick då bekräftat att det är en flicka. Solig 

• fliona
    SweetBaby skrev 2010-10-17 10:20:55 följande:
    Jag har testat fem gånger och alla fem gångerna har det visat flicka. 
    Igår var vi på könsul och fick då bekräftat att det är en flicka. Solig 
    Grattis....
Svar på tråden Spå könet med ring