• MrsHelgesson

Spå könet med ring

Jag skulle vilja göra en liten undersökning eller ett test och se hur många av er som har fått rätt med detta testet. Jag skulle vilja att mammor som har gjort testet under tidigare graviditeter och mammor som är gravida nu skrev i denna tråd och svarade om ni fick rätt eller fel. Några kompisar har gjort testet och alla har fått rätt. En väninna har spått mig och första barnet visade flicka vilket jag också fick och det barn jag väntar nu ska tydligen vara en pojke. 

• Svar på tråden Spå könet med ring
  • jennyc

uppdatering...ringen visar att jag har en pojk sen innan och att den här bebisen är en pojk...men de stämde minsann inte för idag visade blygisen upp sig och de är en tjej :D

• Petra1987

Jag gjorde testet och det cirklade. Så då kanske det blir som jag vill. Vill ju ha en liten tjeja så nu får vi vänta till April innan jag vet om det stämmer Skrattande

• mallabralla

Det stämde på mig också, ringen snurrade runt och jag har en liten tjej i min mage : )

Min mamma har gjort testet på massor av gravida och jag tycker alltid att det stämmer : )

• Heki

Ringtestet stämde på mig, det visade en liten tjej och ut kom en tjej igår.

• ana86
    Heki skrev 2011-01-24 21:40:13 följande:

Ringtestet stämde på mig, det visade en liten tjej och ut kom en tjej igår.

Grattis :D
  • GreatMaffian

Stämde inte ett dugg.. jag blev spådd 4 ggr med ring & alla peka de på att de skulle bli pojke.. jag fick VÄRLDENS finaste flicka.. Glad

• Cecilia1986

Hur gör man testet??

Varför hata när man kan älska?
  • Nicki2011

Hihi...Glad Kunde inte sova inatt, så jag hamnade av en slump in på denna tråd! Läste igenom HELA!!! Skrattande
    Blev faktiskt lite nyfiken... Ska jag prova, tänkte jag!?

Jag höll upp smycket en bit framför kroppen sa till vår Ande "Vill du visa oss vad som visar en flicka?"
    Anden visade tydligt cirklande rörelser.
    Sedan lät jag smycket hänga ovanför min mage! Jag sa "Kan du visa oss vi har för kön på bebisen i min mage?"
    Anden visade åter igen stora tydliga cirklar!!
    Kände mig lite yr efteråt...

Kanske lite larvigt, men vad tror Ni? Kan mina tydliga frågor ha väglett "Vår Ande" rätt?

Är dock medveten att man får ta detta med en nypa salt!! Hahaha...Skrattande ...Men lite spännande var det!!

• JssJ

Min mamma spådde både min sambo och mig som fick samma svar. Pojke, flicka, pojke. Hon har gjort det flera gånger på oss och får alltid samma svar. Nu väntar vi nr2 den 6/2 så vi får se om det blir en flicka, första var rätt iallafall!

Svar på tråden Spå könet med ring