• MrsHelgesson

Spå könet med ring

Jag skulle vilja göra en liten undersökning eller ett test och se hur många av er som har fått rätt med detta testet. Jag skulle vilja att mammor som har gjort testet under tidigare graviditeter och mammor som är gravida nu skrev i denna tråd och svarade om ni fick rätt eller fel. Några kompisar har gjort testet och alla har fått rätt. En väninna har spått mig och första barnet visade flicka vilket jag också fick och det barn jag väntar nu ska tydligen vara en pojke. 

• Svar på tråden Spå könet med ring
  • Fnollan

på mig visade det pojke, och ja det blev det med!

• Sommarnatt2010

Testade härom dagen på jobbet då det var en kollega som läste om det i tidningen...Jag sa till henne att det inte spelar någon roll för ringen vägrar röra på sig. i början o innan jag blev gravid pendlade, cirklade o pendlade ringen. Men nu sen v 15 ungefär så har ringen inte rört sig ur fläcken. Hade jag inte känt buffarna hade jag varit lite orolig nu :(

• JssJ

Ville bara meddela att ringen fick rätt för andra gången på oss! Vi fick vår tös, nu vill jag nog vänta ett tag på att få reda på nästa resultat dock!

• fliona

men om ringen visat flicka då men vänder håll och snurra åt andra hållet??? Tvillingar??

den har snurrat åt typ höger först den mot vänster för att sen stanna.  Den har gjort så under hala min graviditet denna gång.

Har 2 barn sen tidigare och det stämmer.

• Natalias

Hejsan har flicka från tidgare då jag gjorde testet med henne så stämde det.

Men nu skall jag få mitt andra barn , som ajg inte har någon aning om vad är.
    Testade med björn tråd och ring först då snurade runt bara på magen . = flicka ?

Sedan testade jag med mitt eget hår då pendlade fram och tillbax starkt. = pojke ?
    Sedan så testade jag på handleden då pendlade så mycket att ringen lossnade från hårståret mitt . ! ? XD
    Betyder vad då?

• fiatin

jag gjorde testet i början av graviditeten då visade det på 2 flickor och en pojke. enligt UL i V20 var det en pojke men hon kunde inte säga till 100% sedan gjorde jag ett UL i V30 och då är det en flicka.så vi får väl se vad det är som poppar ut när det är dags. huvudsaken att det är välskapt fast det hade varit roligt med en kille då jag har två tjejer sedan tidigare.

• Kakankaka

på mig pendlar det, så det visar ju på pojke, och det är vad min känsla säger med..
    men man vet ju aldrig..ska bli spännande iaf!
    Kan man inte starta en omröstning? jag är så dålig på såntdär..hihi!

• fiskarna

ho ho! Kan inte ni som fått reda på vad det blev bekräfta om ringtestet stämde eller ej? Vore så himla kul! 
    Min ring har tydligt och bestämt pendlat, alltså pojke. Jag lovar att återkomma om en vecka när han är ute :) 

• diigiidiidam

Detta vart jag väldigt sugen på att testa, någon som kan förklara tydligt hur man gör osv?:)
    Har testat förr men ringen snurrade inte ett dugg, va ska man ha för ring o va ska man fästa i ringen och hur ska man fråga osv?:)

Svar på tråden Spå könet med ring