• MrsHelgesson

Spå könet med ring

Jag skulle vilja göra en liten undersökning eller ett test och se hur många av er som har fått rätt med detta testet. Jag skulle vilja att mammor som har gjort testet under tidigare graviditeter och mammor som är gravida nu skrev i denna tråd och svarade om ni fick rätt eller fel. Några kompisar har gjort testet och alla har fått rätt. En väninna har spått mig och första barnet visade flicka vilket jag också fick och det barn jag väntar nu ska tydligen vara en pojke. 

• Svar på tråden Spå könet med ring
  • Milkina cerka

Spådde så när jag väntade första barnet, och hon var en flicka precis som förutspått.
    Men efter att ringen stannat pendlade den och slutligen cirklade den tätt därefter o. precis så blev det, en pojke långt efter första flickan o. tätt där efter honom, en flicka till.

• Längtan efter liten
    fliona skrev 2010-10-17 10:05:09 följande:
    jag har hållt på mycket med denna ring teori..:P jag har en pojke vilken ringen visade samma sak nr 2 det är en tjejja och det visade ringen också...

men ringen har alltid visat på 3 barn.....pokje, flicka, flicka... nu är jag gravid vecka 9 och har spått med ring. Och givetvis visar den flicka.

Men nu igår då jag testade över magen hände det nått som aldrig hänt!! .....den visar flicka sen stannar den och visar flicka igen....innebär det då att jag har tvillingar!! ??

Nån som varit med om detta.!!

jag har spått det mesta
    nej det behöver inte vara tvillingar.. vad jag har fattat det som är det tvillingar om den "hoppar"
    jag har också testat över magen och där visar en pojke.. först pendlar dden lite svagt, sen nästan stannar, sen pendlar den lite starkare, sen nästan stannar och så trappas det upp så... så om det hade varit samma för mig hade jag väntat 4-5lingar :D
    Längtan efter liten är stor
  • fliona
    Längtan efter liten skrev 2010-10-17 10:30:57 följande:
    nej det behöver inte vara tvillingar.. vad jag har fattat det som är det tvillingar om den "hoppar"
    jag har också testat över magen och där visar en pojke.. först pendlar dden lite svagt, sen nästan stannar, sen pendlar den lite starkare, sen nästan stannar och så trappas det upp så... så om det hade varit samma för mig hade jag väntat 4-5lingar :D
    okey för efter 2 cirklar med en snabb paus så stannar den då jag gör det ovanför magen.  Över handleden så visar den precis som jag har en pojk och en flicka. Samt att den nu visar flicka då jag är gravid
  • Sommarnatt2010
    fliona skrev 2010-10-17 11:03:05 följande:
    förstår inte vadå "hoppar" om det är tvillingar
    förstår inte heller hur ringen ska kunna hoppa...
  • Längtan efter liten
    fliona skrev 2010-10-17 11:03:05 följande:
    förstår inte vadå "hoppar" om det är tvillingar
    jag kan tyvärr inte förklara hur jag menar ehller då det aldrig blivit så på mig. jag har bara läst det.. tror det är i denna tråden faktiskt.. så gå några sidor bak så kanske det står :D
    men du vet inte om du väntar tvillingar denna gången eller?
    Längtan efter liten är stor
  • Mamadrutt

Har BF 26 Okt. Testade med guldhalsband och ring som jag ärvt av min mamma som gick bort nyligen. Höll ringen över magen och först hände ingenting så jag blev nästan lite rädd sen började den pendla ganska så rejält. Ska även be sambon vara ringhållare sen utan att upplysa honom om vad pendla och cirkla betyder och se vad som händer.

• fliona
    Bebbelycka skrev 2010-10-06 09:43:35 följande:
    Pojke, pojke, flicka visar min ring.
    Jag har 2 pojkar och kanske är det en flicka i magen då, ska bli intressant..

Någon som undrade över tvillingar, jag har hört att ringen hoppar om det blir tvillingar.
    förstår inet vadå hoppa om det är tvillingar ingen som varit med om detta och kan berätta!!?? jag har spått med ring och har fått 2 snurr över magen...så 1 eller 2 det har aldrig blivit så förr! då har den bara snurrat en gång och sen klart
  • fliona
    jj81 skrev 2010-10-06 14:23:20 följande:
    För mig stämde det inte. Skulle få 2 flickor(tvillingar) men det blev en av varje.
    vadå fick du tvillingar?? hur visade ringen då?
Svar på tråden Spå könet med ring