• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

emmamaria: Jajuste... så var det... Träna kanske man skulle ha gjort ja... då skulle man kanske komma i sina kläder Mina bröst är inte alls hängiga, men de har ju ändrat form HELT!!!

• alarik82

hehe jasså man kan ju alltid hoppas på att mina "drar ihop" sig :) skulle ju vara en dröm ;) ja dom blir väl som dom blir, går inte å göra så mycke åt ju... får skylla på G kraften

• alarik82

ja förrsten, nästan alla mina kläder jag hade före jag blev med barn är sför stira nu. å jag tycker jag är stor nu så frågan är hur f*n såg ja ute före då... fast nu är de ju mest denhär eviga magen som inte vill bort... denär ju sååå dallrig, så dallrifg var den inte före jag blev med barn

• Zmoothie

Nu har jag ätit lunch, och fick tydligen i mig alldeles för lite kolhydrater, så jag ska komplettera med lite knäckebröd och en clementin. ...Känns ju bra när man får äta _mer_.

• alarik82

Zmoothie hehe ja de håller jag med om...
    själv ska jag nog äta lite kvark snart, om lille herren skulle kunna ta å somna snart

• ThereseLaurin

våra liv: skrev in din vikt och måtten..antar att du menar lår?? på det sista=) skrev in det på lår hojta om det är fel =)

Har gjort pepparkakshus med barna nyss =) vart inte ens sugen på godiset ellernåt =) så det verkar vara en början på en kanon vecka =) hoppas jag i alla fall =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)