• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

jo men vi har inga flaskor hemma=( testade med sånna där cd skivor som man ska bränna, men de var aldeles för lätta...mina hantlar är spårlöst försvunna

• Våra Liv

skönt att man för tränoingsdagbok kör lite vnlig fsgbok i den med, sdkönt o få svära soim bara den för man mår skit...

hallå vilka mått ärt det ni kör som ni visar alla här inne?

• ThereseLaurin

det är att vi mäter tex magen s omkrets armarna rumpan osv =)

• Theresa1

VL: Eh, jag tror vi mäter lite som vi vill och redovisar det sen

Jag mäter iaf:
    *överarm
    *bröst
    *midja
    *vid naveln
    *stjärten
    *låren
    *Ridbyxlåren
    och
    *knä

tror jag fick med allt nu

• Våra Liv

då ska jag visa mina mått blev fan deppad av o se dom...
    vikt: 95 kg
    överarm: 37 cm
    röv: 112 cm (some one please call 911) *sjunger*
    knä: 38,5 cm
    midja: 100 cm, den lär kanske minska snabbt eftersom jag nyss fått barn *hoppas*

jag ska FAN gå ned i cm ska ni veta... så här ska jg INTE se ut *bestämd*

• Zmoothie

Jag har en våg som är labil och jag vet inte var måttbandet är.. Men det ska nog ordna sig. Har precis kört en dryg halvtimmes pilates. Såå skönt! *aah*

• alarik82

hej hej på er, haer varit i stan hela dagen...
    jag har ju gått ner 12 kilo extra sen jag blev med barn... men tissorna har inte minskat nått, beror ju antagligen på att ja ammar, men när jag slutar amma, kommer dom fortfarande vara så stora elle rkommer dom å krympa lite då??? för när man går ner i vikt brukar ju tissorna oxå krympa

• Theresa1

Emmamaria: Tuttarna kommer nog o minska Ska man hårdsatsa på viktminskning när man ammar?

• alarik82

alltså jag lever ju som vanligt, äter å så, de är banta man inte får göra när man ammar, inte drickas massa såbtdär pulver å så....
    frågan är ju bara hur hängiga dom blir sen då när man slutar amma å dom minskar...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)