• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

em: Det tar ju ett jädra tag för kroppen att "dra ihop" sig... Max är 7 mån och jag skulle lika gärna kunnat fött igår De säger väl 9 upp o 9 ner. Jag har VÄLDIGT lite tid på mig om man ska lyssna på detdär. Min kropp får verkligen skynda sig på hehe

• Våra Liv
    för jag köpte en rulle mentos som en muta té stora sonen för han inte ksulle skrika sönder sig när vi kom hem från BVC men tror ni han fick många? nej 1 o jag åt resten arg på mig själv

men jag har iaf köpt, solrosfrön, linfrön o någe annat skummt frö som jag ska ha i dinkelbrödet hade jag tänkt och ett rör med viktkontroll som får sötsuget o försvinna och så öpte jag mörk choklad 99% hehe det ska stilla mitt sötsug!
    köpte en nuttrilette cappuchio eler hur det stavas shit vad gooood mmmmmmmmm farligt god!
  • Sus69

Tja alla!
    Just hemkommen från Västerås, skulle handla julklappar va det tänkt, hittade jag några?!? Nähä, inte en enda..eller nu ljuger jag, köpte färgpennor på biltema..
    Började dagen med naturdiet(choklad, helt ok tycker jag, för det vad väl nån som undrade.. ) har sedan skött mig, fram till vi kom hem, då vi gick och käkade kebab, och usch och fy på mig jag beställde med strips till.. men jag vann en seger över mig själv när jag lämnade ca hälften av dom.. Ikväll blir det pilates + måndagens övningar.. Glömde berätta jag köpte en fin anteckningsbok, så nu Theresa1 ska här följa dina råd!!!!! Ska börja skriva i den senare.. Men nte just nu för jag har en liten tjej i famnen som pockar på min uppmärksamhet!

Tjingeling så länge..

Sussi

• Theresa1

nu har jag PRESSAT på mig mina målviktsbyxor, ska se om det finns batteri i kameran så ska ni få se en skrattretande syn

• alarik82

theresa... ja de har jag oxå hört med dedär upp 9 min å ner 9 mån... men varför måste alltid ta såååå lång tid

• alarik82

ja gärna.... är de så man måste hålla i sog eller *skoja bara* men får du på dig som så är de ju inte så farligt ju. inte så mycke kvar då ju :)

• Våra Liv

www.dinkel.se/recept.htm

här tjejer har ni en länk med bra recept på olika saker man kan göra med dinkel typ bröd, pankakor, pizza, fruktkaka osv, o det är så mycket nyttigare! surfade runt lite hehe

• idiotblondinen

Oj här är det liv ser jag! Har varit ute o gått... Blev bara en halvtimme p.g.a det fruktansvärda vädret. (Reeegn) O nu äter jag banan mixat med frysta jordgubbar. Alltså, jag blir proppmätt redan efter ett par skedar. Bl'äämätt. Ser fram emot att göra programmet så fort lillälsklingen somnat.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)