• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Tjena tjejer!
    Har verkligen hamnat i skuggan nu, hinner inte alls med att gå hit lika ofta som förut! Tråkigt!!
    Blir avis på emmamaria som går på boxercise. Gick på kick och boxercise innan jag blev gravid och det var såå roligt.

Idag har jag köpt en anteckningsbok som gör mig så glad när jag ser den! (Tack Therese! Vilken bra ide!!) Har skrivit in dagens seger, gick in på två affärer med "Bakat i butik" å tänkte handla eftersom jag ändå skulle simma efter det... Men jag lyckades låta bli och kände mig så nöjd när jag simmade. Det blev två km på 50minuter så jag är supernöjd. Efter det for jag på en tredje affär å handlade. Där har dom... "Bakat i butik" å tänkte att det var jag ju värd eftersom jag simmat så långt å var så duktig... Men då stannade jag upp å frågade om jag var dum i huvudet, minns jag inte hur nöjd jag kände mig innan när jag struntade i det... SÅ DET BLEV INGET!!

När jag kom hem skulle jag strunta i måndagsträningsprogrammet "eftersom jag simmat" men blev skittjurig å fyllde mina flaskor och gjorde mina övningar. Skrev fint i mon bok sen och är så glad att det gick så bra idag!

Tackar Therese igen för träningsprogrammet!!

• Malin1976

Just det... Köpte ju Nutrilette idag. Är det typ middag och lunch man ska byta ut den mot?? Köpte även två bars som jag ska prova, är det typ mellanmål?? Nu jävlar ska det synas på lördag att jag kämpar på!!

• Våra Liv

känns spom om brödet blir kass haha ska införskaffa annat dinkelmjöl som är fullkorn nästa gång detta var vitt dinkel ju ... aa man kan inte alltid lyckas. har fått ont i magen med typ njurarna funderar på uriinvägsinfektion... ska avvakta några dagar

• Theresa1

malin: visst är det bra med motivationsbok? Fyll i hur bra du mår och hur stolt du är nu när du stod emot! Det kan du läsa när du bara *måste* ha ngt, då kommer du ihåg hur bra detta kändes och skiter i att mumsa!

• ThereseLaurin

halloj tjejer=) här har vart en kanon dag=) hoppas det blir lika bra i morrn. menjust nu känns det som det =)

• idiotblondinen

Malin1976: Du verkar ju ha haft en kanondag! Visst är det härligt? Glädje ända in i benmärgen!

• morriis

OJ vad man missat en massa här Kommer aldrig hinna att läsa ikapp. Någon som har lust å ge mig en snabb sammanfattning?
    Troligtvis så fungerar datorn framöver.

Så....ThereseLaurin: I morgon är jag inne på msn igen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)