• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • bonadea78

Theresa1: Det låter spännande

• alarik82

en liten fråga.. vad är dinkel för nått

theresa... jag är ju på msn redan...

• Våra Liv

emmamaria det är ett mjöl som är jättenyttigt som verkligen får igång magen o håler den igång, nyttigare n fullkon typ. oj jävkla caps lock knapp

• alarik82

ok, köper man de på nå speciellt ställe eller. å är de superdyrt jämfört med vanligt mjöl

• Våra Liv

nej vi kpöpte det på maxi alla mataffärer har det inte men det är liite dyrare än vanligt mjöl men inte så farligt, vi har dinkelpasta hemma med, skitgott! oxålite dyrare men inte så mycket.
    finnsi hälsokostaffärter med men därkan jag tänka mig att det är dyrt

fy fan vad äckligt det är med mörk choklad... iaf så är jag itne dsugen på något alls efter den..mår illa avd en urk

• idiotblondinen

Programmet utfört.

• Våra Liv

så nu bakar man bröd med då hihi första gången i mitt liv hoppas det blir bra nu!

• Zmoothie

Dagens program utfört! Använde ett par geléburkar som hantlar. Man tager vad man haver.

VL- Lycka till med brödet!

emmamaria - Vad är boxercise? Jag är inne på att pröva body combat, men först måste jag bo på ett ställe där de kör såna pass..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)