• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

hmmm, thussen vem är du??? jag är ganska ny här...tror inte jag har sett dig förut>?

• Våra Liv

kanske inte orar träna idag har inte sovit mer än 4 timmar inatt

• Theresa1

God morgon töser!

Thussen: Heeeeeeeeeej, datorn ok igen? Jag vet inte om jag kan ge en sammanfattning för jag har så jädra kort minne...

Jag är sjuuuuuuuuk. BLÄ. När Max sovit hela natten för första gången i sitt liv då kan inte jag njuta, är inte det ironiskt? Ska bita i det sura äpplet och träna lite nu så har jag det avklarat!

ses senare

• Malin1976

God morgon!

Ja du Theresa visst är det typiskt när de sover hela natten.... Då tror man att de är typ döende å måste springa upp och kolla dom hela tiden istället!
    Motivationsboken är ju suverän! Å tänk så mycket godare det va att äta två mandariner och mineralvatten i bastun än de där sliskiga wienerbröden!!

Ja Blondinen, igår var verkligen en kanondag! Är så stolt över mig själv och har skrivit det i boken!

Nu blir det en kopp te framför datorn sen ska jag göra dagens träningsprogram. Mage.. Kan behövas!!

• Theresa1

Jag vet inte vad jag gör fel... jag spänner ju bara nacken när jag ska träna mage... är det den totala bristen på magmuskler som gör det?

• Theresa1

Malin: Jag har hört någonstans (vet inte om det är sant men iaf) att ETT wienerbröd är lika fett som EN HALV PIZZA!!! Så du gjorde rätt i att strunta i dem!

• Malin1976

Theresa: Är det sant??? Hade ingen aning om det. Ska verkligen ha det i bakhuvudet nästa gång jag är sugen på bakat i butik!!
    Tänker du på att pressa ner svanken i golvet när du gör situpsen??

• Theresa1

Nja... jag tror att jag lixom häver mig upp med nacken på ngt sätt... Jag gör lite alternativa magövningar istället... Får göra situps när jag har lite magmuskler

Jag vet inte om det är sant det där med winerbröden... Enl. VV innehåller wienerbröd 5,5 points och pizza 32 ellerngt sånt o isf stämmer det ju inte

• morriis

Emmamaria: Ne inte kunnat vara här inne något. Haft virus på daton men nu e den fixad. Som tur väl är.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)