• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Therese! Ja det är lite trixigt innan man kommer på det. Måste som trycka ner bäckenet så svanken ligger i golvet och samtidigt spänna magmusklerna. Me nsom sagt... Det finns ju alternativ också!!

Nu är det dags för grötkokning. Ha det gott idag alla!!

• Sus69

God morgon!
    Theresa: Sjuk?!? Låter inge kul.. Vad är det för fel? Kram..

Jag bara skjuter upp allt..*suck* Skulle ju börja skriva i min fina motivationsbok igår, blev inte av så nu på fm SKA den fyllas i..

Ska göra Pilates nu på morgonen och sen blir det nog en promenad till ungarnas skola om vädret tillåter.. Jag byter ut frukost och lunch mot naturdiet nu och det går bättre än väntat.. Får se om det ger nåt resultat..
    Hörs senare..
    Kram Sussi

• Sus69

Det räcker väl, eller? Det kan var skitjobbigt det..

• Sus69

Se, vad positivt! Nu ska jag fläska mig lite framför tv:n, TUR att ingen kan se mig när jag likt en flodhäst gör pilatesövningar.. Sen är det motivationsboken som gäller!!!
    Hörs senare!

• Theresa1

Marsmamma: Fortsätter du med din pilates kommer du snart ha gått från flodhäst till smidig katt

• idiotblondinen

Gomorron! *bjuder alla som vill ha på kaffe* Vad duktiga ALLA är! O välkommen tillbaks Thussen!

• Sus69

God morgon blondinen! Tack för kaffet det var gott..
    Pilatesen avklarad.. Och Theresa, dröjer LÄNGE innan man blir smidig..
    Nu har jag lagt ut mina cyber bilder av mig( hmmm visste inte vad jag skulle kalla dom ).. utseendet stämmer inte alls, men det är mina mått! Kika gärna in om ni vill..

• Theresa1

Marsmamma: Va snygg du är som modell Jag såg mer ut som en badboll Hur fick du till midjan?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)