Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

TL: Ja det är väl bara att starta upp verkstaden då så du tjänar storkovan! Råkade skoja till det med det på jobbet när en flerbarnsförälder stod bredvid... Fick informationen att om jag skaffade barn för att bli rik så hade jag blivit lurad av informationen...

• Malin1976

TL: Jasså, är du släkt med dom?? Nix, det va fel familj!!

• Malin1976

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan å se på film en stund.
    Ha det så bra!!

• Malin1976

tl:Det är himlans mycket släkt hit och dit på vår avdelning!

• Malin1976

God morgon!
    Dagens pass blir en tur på badhuset. Sen ska jag leta efter en byggnad på Nipan där min kusins man är och jobbar. Ska hämta julklappar till Vilmer. "Han har en stor blå bil, den kan du inte missa!"... Nä, men Nipan är ett gammalt regemente och har X antal byggnader och X antal vägar så det går nog fort!

• Malin1976

TL: Det är ju perfekt att få kläder! Jag har inte den turen utan måste köpa allt och det blir dyrt. Som tur är hittar jag ibland fyndpaket på Tradera som jag snikar åt mig billigt!

• Malin1976

Theresa: Känner igen det där med vattnet. Vet att man minskar i vikt snabbare när man dricker vatten men ändå undviker jag det i det längsta! Tar hellre mineralvatten men det känns hälsosammare med vanligt vatten ändå...

• Malin1976

Du har varit duktig du VåraLiv!!
    Har pojken sovit bra inatt??

Det enda jag känner är värk i axeln. Är så konstigt, vaknar på natten av att det strålar i den men jag känner ingenting på dan. Det har hänt tre nätter i rad nu. Nu när jag klivit upp känner jag ingenting!

• Malin1976

Halloj!
    En tung dag för flera ser jag... Inte roligt! Men mitt problem är väl ganska litet motför andras ser jag.

Hade en kanonförmiddag iaf! Simmade 1½km å pustade ut i bastun som vanligt. Var och letade rätt på julklappar till Vilmer och nu ska jag skita i allt det andra! Ska göra som Blondinen å leka med pojken en stund så blir man gladare sen.

Fest för vissa ikväll, så skönt!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)