Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

Nä det vr ju bara nu i höst eller sommar.. Alvar eller Allan eller nåt sånt hette han.

• Malin1976

De där skjutdörrarna vet jag inte.. Såg inga när jag å AnnaCarin var där med facket å kollade.
    Vi får ju hiss till barnen!!
    Nä, på torsdag ska min pappa operarea axeln så vi ska åka dit å hjälpa honom när han blir "handikappad". Skulle få massa smärtlindring å så och jag är ensam av syskonen hemma. Min äldsta bror med fru är på kanarieöarna!! Inte det minsta avundsjuk!!

• Malin1976

Jaa, det träkiga är att jag blandar ihop hans namn med AC:s exmans namn...

• Malin1976
    Kan du inte finga min chef å fråga???
    De ska ju sätta upp grindar i korridoren men hur kommer man då snabbt ut tull branddörren??
    Spökar gör det ju överallt! På Kullsta har vi ett barn som har en relation till dom. Är så glad att jag ej haft öppningar och stängningar på slutet!
  • Malin1976

Nä, ögonen går i kors nu. Måste ge upp. Va ju uppe jättetidigt imorse... Kanske nån annan vågar komma fram här på tråden också...

God natt!!

• Malin1976

Halloj Tjejer!
    Här har det hänt mycket som vanligt!!

Blondinen: Så duktig du är, tillbaka i form igen! 80minuter!!

Theresa: Jag tycker du ska vara jättestolt över dig själv!!

VåraLiv: Stackars dig vad jobbigt! Får hoppas det ordnar sig nu och det var ju jättebra att ni fick två burkar gratis!!

TL: Vi får väll visa varandra våra magar när vi träffas för det skulle ju inte kännas det minsta konstigt... Eller jo! Det skulle det!!

Idag har jag simmat igen. 1½km men idag hängde jag på efter min kompis och hon håller ett högre tempo än mig så jag pustade lite mer. Har klarat mig bra på maten, bar istället för lunch å frukt i bastun till mellanmål.
    Pastasås till middag, sån där med creme bonjour cuisine 13%. Blandad med lövbiff och fullkornspasta. Någon som vet hur "nyttig" den creme bonjouren är? Den känns ju inte sååå jäkla fet iallafall...

• Malin1976

Jättebra VåraLiv!! Min sambo har gömt mina fina hantlar (petflaskor) Så jag kan ej träna mer idag... Eller ... Kan ju göra typ armhävningar kanske... På knä då som vanligt..

• Malin1976

Theresa: Jaha, det kanske inte var så myttigt då... Jag hade lagt hantlarna i källartrappen och när jag skulle ha dom på em var dom borta. Får ta å läxa upp honom när han kommer hem inatt. Eller så är det som VåraLiv skriver, han har druckit upp dom. Synd för honom, vattnet var minst två veckor gammalt!!

• Malin1976

Åh vad du är duktig Blondinen! Du kör verkligen stenhårt du! *Berömmer*

• Malin1976

Theresa: Bara för att vara mot strömmen: Jag tror att du är gravid jag!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)