Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

God morgon!
    Har börjat dagen med att väga och mäta. Blev så glad!!

Vikt: 79,9 (-2kg )
    Midja: 98 (-1cm )
    Knä: 36 (-0,5 )
    Rumpa: 109 (-1cm )
    Arm: 31,5 (samma )

Tror jag kan tacka nutrilette bars för vikten!
    Nu ska jag vänta med spänning på er andra!!

• Malin1976
    Så roligt ni har haft det här och vad duktig ni är som tvingar varandra att träna!!

:-P Och vad alla har varit duktiga hela veckan, det har visat resultat!!

Själv har jag legat i förhandling när ni haft så roligt. Sambon ska upp till fjällen och jobba å ville ha mitt godkännande. Därför var jag helt nere igår för just nu orkar jag inte vara själv, och över jul och nyår dessutom! Kommer iof hem på helgen... Iaf frågade jag vad jag får för kompensation, jag kan inte bara lägga mig ner å slappa med Vilmer hemma, eller spela tv-spel som Piggelin skulle ta med sig... Så Peter frågade vad jag ville ha då... Bestäm du sa jag.... -Blir en utlandsresa själv bra? frågade han!!

Skoja ni att jag höll på att falla ner på golvet! Han må ju vara galen! Så pengar finns på mitt konto numen jag sparar dom till våren/sommaren! Mer peppning att gå ner i vikt för! Sen frågade han vad jag hade tänkt mig för kompensation... Tja, ca 500kr/vecka sa jag. Då ville han byta, men tji fick han!!

Så nu när jag vet att några av er har problem med er ekonomi åså så känner jag mig så otroligt ytlig och bortskämd men jag blev bara så himla glad att jag måste dela med mig.

Ska åka iväg å simma också om en stund för att njuta totalt! Ska fortsätta med mina bars en vecka till å se om om det ger samma resultat på vikten!

• Malin1976

Just det ja Blondinen... Ja att komma under 80 känns som en stor seger fstän det "bara" var med 100 gram! Spännande att se om du klarar det ikväll...
    Jag åt ju pastasås häromdagen med något cremefraiche-liknande för det är så gott! Vi måste ju få unna oss lite granna, må inte dåligt av det du åt igår inte! Du kämpar ju stenhårt hela tiden!!

• Malin1976

Prova det Marsmamman! Peter jobbar ju borta på sommaren när han kör grävmaskin så det känns inte bra att han ska bort nu också när han kör timmerbil så därför ville jag ha kompensation. Tänkte typ unna mig en behandling eller liknande men det blev så mycket bättre!!

• Malin1976

Nä, jag måste packa väskan med bikini å handdukar å frukt å grejer nu.

Kikar in i kväll å se hur det gått för oss!!

Ha det bra allihop!!

• Malin1976

Men det ser ju ut som vi alla minskat och det är ju huvudsaken!!

Sitter med mitt andra glas vin nu... Det är ju så gott till maten å Peter ville inte ha mer ur flaska så jag fick offra mig på ett andra glas... Suck! Onödigt ju!! Ändå hällde jag över till min burk som jag har i frysen där jag sparar vin till såser.
    Men simmade 1 km idag i snabbt tempo, jäklar vilken skillnad det kändes i låren!

• Malin1976

Jadu, Blondinen! Du är lite otrogen oss iallafall...
    Eller var det vårat träningsprogramtråd? Då ber jag om ursäkt...

• Malin1976

Blondinen: Jag har skrivit ut mitt på papper så det kan ligga på golvet bredvid mig..
    Men jag kan erkänna, kroppen har kännts mör i veckan så jag har inte gjort en enda övning så jag får skämmas! Idag ska dock kroppen få vila helt och återhämta sig. Ska bara strosa på stan å köpa julklappar. Roligt!!

• Malin1976

God morgon!

Hoppades någon skulle vara vaken å sparka ut mig på promenad men icke!!

Har ångest från igår. Simmade 925 meter. (Bra iochförsig). Åt lunch med sambon... Baugette med skinka å ishavsröra...
    Gick på bio, åt en halv popcorn och en halv läsk...
    Åt trerätters ute..
    Toast med svampröra och löjrom...
    Röding med kokt potatis och svampsås...
    Kladdkaka med grädde å två olika toppingar...

Såhär blir det alltid när jag gått ner något kilo! Då tror jag att jag har koll på läget också börjar det slinka ner lite eftersom. Usch! Bli så arg på mig själv!!

• Malin1976

VåraLiv: Kan du inte gå på vägen med vagnen då?

Jag tog mig i kragen å powergick 40 minuter nu, friskt å med lite snö. Känner mig lite bättre till mods. Ska göra programmet nu medans Peter läser så ska vi äta frukost sen å dra in massor av ved.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)