Så roligt ni har haft det här och vad duktig ni är som tvingar varandra att träna!!
:-P Och vad alla har varit duktiga hela veckan, det har visat resultat!!
Själv har jag legat i förhandling när ni haft så roligt. Sambon ska upp till fjällen och jobba å ville ha mitt godkännande. Därför var jag helt nere igår för just nu orkar jag inte vara själv, och över jul och nyår dessutom! Kommer iof hem på helgen... Iaf frågade jag vad jag får för kompensation, jag kan inte bara lägga mig ner å slappa med Vilmer hemma, eller spela tv-spel som Piggelin skulle ta med sig... Så Peter frågade vad jag ville ha då... Bestäm du sa jag.... -Blir en utlandsresa själv bra? frågade han!!
Skoja ni att jag höll på att falla ner på golvet! Han må ju vara galen! Så pengar finns på mitt konto numen jag sparar dom till våren/sommaren! Mer peppning att gå ner i vikt för! Sen frågade han vad jag hade tänkt mig för kompensation... Tja, ca 500kr/vecka sa jag. Då ville han byta, men tji fick han!!
Så nu när jag vet att några av er har problem med er ekonomi åså så känner jag mig så otroligt ytlig och bortskämd men jag blev bara så himla glad att jag måste dela med mig.
Ska åka iväg å simma också om en stund för att njuta totalt! Ska fortsätta med mina bars en vecka till å se om om det ger samma resultat på vikten!