• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Vag vill bara säga att jag tycker alla i denhär tråden är så himla gulliga Jag är jätteglad att jag har er som är så bra peppare och så duktiga kämpar. När man ser att alla andra också tappar fokus och misslyckas vissa dagar men reser sig då är det mycket lättare att själv tanka att det bara var en dålig dag istället för att göra som jag, se en dags knas som en katastrof och skite i hela grejjen eftersom jag iaf inte klarar av något osv osv osv... *och där slog jag världsrekord i lång mening *

• ThereseLaurin

Theresa: ja jag har också känt så att man bara vill skita i allt bara för att man har misslyckats en dag...men nu har jag blittt bättre då jag vet att jag mår bättre och bättre för varje kilo jag förlorar =)

• Sus69

TL: Ja till PS2 är den.. Var jätte svårt att hitta, hade nog en smula tur, mattan hade tydligen vart slut sen i okt men dom hade fått hem några igår, så jag slog till direkt!

Håller med dig Theresa1 att alla är så gulliga här, faktum är att denna gång känns det verkligen som att man kommer att lyckas! Och detta beror nog mycket på er här! Det kanske inte kommer gå så fort men det är ju inte meningen heller, eller hur?!?! Kilona har jag ju käkat på mig under ca 20 års tid, så då får det ta lite tid att bli av med dom..

• Theresa1

Man ska ju egentligen bara gå mer 1/2 - 1 kg i veckan som fortast im viktminskningen ska bli långvarig...

• ThereseLaurin

Som theresa säger så är det ultimata ca ett kilo i veckan... men jag erkänner jag har gått ner över fem kilo en vecka .. beror ju lite på också hur mycket övervikt man har...
    Marsmamma: ja jag tänkte köpa ps2 till sambon med dansmatta dock beg, men jag backade sönder lyktglaset så har tyvärr inte råd nu då vi ska till thailand direkt efter jul nästan..men när han fyller år ska det bli tv spel =) dvs i mars =)

• Theresa1

I denhär tråden är det lagom med skäll för att man ska skärpa sig och precis så mycket skäll att man vågar vara ärlig. Det är så jäkla dryg stämning i många andra liknande trådar... Där är alla så bra på allt och ingen har nåååååååågonsin fuskat, då känner iaf jag mig som ett ännu större fån för att jag tog EN kaka till kaffet och tycker det är bra för att jag jämför med de 5 kakorna plus 3 bullarna jag kanske brukar ta. Ni fattar va?

• ThereseLaurin

theresa jo jag fattar=) de trycker ner varandra också i andra trödAR TYCKER DE ÄR HELT SJUKT,,NE NU SKA JA NER OCH LEK

• Sus69

Theresa1: Förstår precis! Drygt med såna som aldrig erkänner när dom fuskar! Livet skulle ju bli fruktansvärt tråkigt om man inte fick några godsaker ibland..

• Våra Liv

ehm är digestivekex väldigt dåliga att äta?
    nu har jag avrt ute o gått iaf, det gick aningens snabbare o gå med en enkel vagn än en skitkass gammal syskonvagn! *längtar efter nya syskonvagnen*

jag har inte ätit godis sen ig förrgår *stolt* men jag har inte bättrat mig på kaffe fronten.. hmz... vatten dricker jag mer iaf

• Våra Liv

har träningsvärk med sen igår! i ASSET woho =)
    jag gör faktiskt så nä4 jag går ut o går powerwalk att jag spänner alla magmuskler, ni som kör pilates vet hur jag spänner magen för man spänner magen likadant i pilates övningarna så jag känner av magmusklerna idag med hihi

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)