• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

TL: Ja, just det. Men de smakar liksom ingenting!

Nej nu är jag så trött så sängen kallar... Natti på er tjejer!

• ThereseLaurin

bara jag vaken?? men gör inget får prata me mig själv =) de är jag sååå bra på

• alarik82

jag bor på åland ja .. .sen 6 år tillbaka, fast jag kommer från sandviken, utanför gävle

• Zmoothie

Så, nu har jag photoshoppat ett par motivations/framtids bilder på mig själv som en slank brud. (Har nämligen som en morot att bestämma vigseldatum när jag nått ett av mina delmål! )

Har även klistrat in dessa bilder i motivationsboken, som börjar ta sig nu. Ska göra en lite roligare framsida också, bara. Kika under starka bilder om ni är nyfikna.

Nu kallar snart sängen.. Natti natti!

• ThereseLaurin

sov gott alla =) ska dra mig dit jag med snart i alal fall

• Våra Liv

godmorgon alla viktfantaster ny dag nya möjligheter!
    har jävligt ont i mina axlar idag fick ta värktabletter inatt.. funderar på o köra morgondagens styrkeövningar idag oc imorgon för dagens funkar inte...
    ska nog ut o gå med så fort jag lämnat lukas på dagis vid 9..
    duktig är jag med, drack bara 1 kopp kaffe innan frukost o har tvingat i mig 2 skivo dinkelbröd och en tallrik gröt...
    hoppas ni har sovit gott för det har inte jag A*g* huvudvärk hela atten..
    dricka massavatten måste jag göra idag då

• Theresa1

Godmorgon mina kära vänner!

Våra liv: aj då Varför sån värk?

Nu ska jag träna, och coachen (Max) sitter brevid och har snott hantelflaskorna för 25 gången denna morgon

• Våra Liv

Theresa1 jag ahr muskelinflammation mellan axel o nacke på båda sidor men det börjar bli bättre men jag ska vara försiktig emd en del övningar, som gårdagens första övning gjorde att jag fick jäte ont. därför ag tappade lusten igår o göra några övningar...

• Theresa1

våraliv: Det är ju förståligt... Man ska vara försiktig med smärta.

Hörrni alla, jag hittade en sida som iof är rätt "berrig" med massa övningar... Det är en muskelknutte som visar "how its done"... Iaf så visar han några magövningar som var bra plus att många av våra övningar kör han i en mer machovariant. Vill ni så kan ni ju kolla in den för att de hur man ska ligga o stå:

www.yxan.ac/lgh117/traningsovningar.htm

Javisst killen kallas YXAN, kan det bli bättre

• Malin1976

God morgon!

Blir trött bara av att titta på yxan!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)