• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Malin: aha på det viset jag hade ju för mig att ni ´ägde =) aha är det vi längan fast andra sidan då?? fast inne i skogen ?

• ThereseLaurin

malin: ha dte bra sov gott och lycka till me jobbet och det =)

• ThereseLaurin

västerås visst är det där crousingen de brukar ha som är asa stor??=)

• idiotblondinen

Zmoothie: Vad bra!

Malin: Sov så himla gott!

Vad var det jag skulle skriva... Jo, jag har ett tips. Vet inte om nån har nån nytta av det, men here we go! Ta och riv ett par morötter och palsternackor i en mixer o ha i kylen och varje gång ni äter middag så byt ut tex en potatis eller vad ni nu äter mot en näve riven morot och palsternacka! Mättar längre och är väldigt nyttigt! För mig som hatar morötter så är det verkligen bra också, för smaken av morot tar ju inte över utan får smak av resten av maten. I och för sig kanske det bara är jag som hatar morötter, men ändå. Det var mitt tips idag!

• ThereseLaurin

vad e palsternacka??? jag äter bara vanlig mat

• idiotblondinen

TL: Ser ut som en morot men är vitaktig. Jag visste inte heller vad det var förrän för ett par veckor sedan

• ThereseLaurin

aha de som ser så fula ut

• ThereseLaurin

• ThereseLaurin

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)