• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Har precis syndat med en päronsoda... Skulle ta mineralvatten men dem var slut!! Var bara tvungen att ha ngt med kolsyra i. Så ringde sambon å skulle bli sen från jobbet vilket betyder att jag får stressa från simmningen å inte ha det så lugnt å härligt som jag tänkt. Varför svarade jag ens i telefonen??? Nu blir jag ju sur ju!!

• Malin1976

Å inte tillräckligt med snö i elljusspåret heller dessutom!

• morriis

Här var det full gång ja Blev ingen motion alls för mig igår. har varit ute varje dag annars. känns tråkigt. har iofs rört mig lite här hemma., men blir inte så mycket i en tvåa. är sjuk jag också nu dansar med min son med jämna mellanrum

• Malin1976

Blondinen: Du är ju så duktig när du promenerar, tar riktigt långa turer ju. Det är ju super!

• Malin1976

Nä, ska väl gå in och kolla jobbmailen å se om det hänt nåt spännande där. Ha det så gott allihop!

• ThereseLaurin

Hej alla : äcklig länk som nån lade in=) man tappade verkligen matlusten... jag håller på att letar några julklappar då jag tycker att jag vart lite snål mot vissa så nu är det bara aatt leta =)

Ja jag har tagit en liten bulle idag, men det är för alexandra hade bakat den och hon ville att jag skulle smaka..då kan man ju verkligen inte vara taskig och säga nej liksom... för barnen kommer ju först =)

• idiotblondinen

Malin1976: Javisst, det är för att jag varje gång jag tänker att "nu borde jag börja gå hemåt" så går jag lite längre! Bara för att!

Var det nån som såg programmet "Vår dagliga pasta" nyss på Utbildningsradion? Det handlade om kost och bantning... Ett finskt program. Jag säger bara som så att det MÅSTE SES! Jag ska kolla upp om det går i repris... Det handlade om att helt lägga om livet och om hur man måste göra. Och om att det är för hela familjen. Det finns så mycket dolt fett i så många olika matprodukter och för att undvika att barnen får osunda matvanor eller blir feta så måste man ändra matvanorna för hela familjen och inte bara en själv (om det nu är så att man ger resten av familjen onyttig mat utan att ens kanske förstå det). Är det nån mer här som verkligen har bestämt er för att ha stenkoll på vad era barn stoppar i sig? Jag har bestämt mig för det, just eftersom jag är säker på att mina dåliga matvanor började redan när jag var liten. Naturligtvis ville min mamma vårt bästa, men all välmening i världen ger inte gott resultat om man inte har riktig koll på vad som finns i maten.

Jag ska se om programmet går i repris... Återkommer!

• idiotblondinen

Hm, just det avsnittet går inte i repris men det är tydligen en serie och nästa program går på söndag klockan 16.

• ThereseLaurin

ahas =)

Hehe är just nu skita glad har lagt bud på tradera på ps vanligt då men till mina syskon för en hundring..de har ju andra julklappar med men satan va glad de skulle bli om de får spelet alltså=) så om åtta timmar är jag antingen deppad eller kanon glad =)

• ThereseLaurin

hmm ja jag vet är beroende av tradera

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)