• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Malin: ja jag såg att du gått med stavar =) skita bra=) jag brukar också görea det..men tycker att det är skita pinsamt och känner mig as löjlig haha

• Theresa1

Jag kör med 1 1/2 liters petflaskor med vatten ända upp till korken... Men jag måste försöka ta sand eller grus istället för det väger mer. Att ta 2 liter flaskor blir för otympligt tror jag.

Ska börja med pulver på lördag och ska köra 1 vecka... känner att jag vill riva igång lite.

• ThereseLaurin

Theresa Va bra =) jag kan haka på om du vill? så får man lite stöttning=)

• Theresa1

Therese: Visst Funderar på naturdiet jordgubb, vet du on den är god? Annars vet jag att nutrilett choklad smakar ok, visst är det den du har?

• ThereseLaurin

Theresa: jordgubb var helt ok... japp har shocklad men kör bars nu.. men tyar chocklad drycken till helgen=) eller ja pulvret =)

• Theresa1

TL barsen är ju så pulvriga iaf nutrilett, naturdiets kan jag lätt äta miljoner av tror jag...

• ThereseLaurin

Theresa: va pulvriga???? det tycker inte jag =) som godis ju =)

• Våra Liv

håller med theresa1 först är dom skitgoda sen när man tuggat en bit lite så blir dom pulvriga..

själv har jag gått o varit sdugen på mina solrosfrön men jag lovade mig själv o hålla mig borta, sen har jag haft sug på pepparkakorna istället men tog en banan.
    är fortfarande sugen men nu somnar nog jonte så då ska jag med sova hehe, hoppa spå o få sova ordentligt iaf så man kan vara pigg imorgon o slippa låta sambon vara uppe längre än nödvändigt på morgonen o så jag själv kan gå med sonen till dagis

• ThereseLaurin

förresten såg att nån skrev att nutrilett var klumpig..mitt tips är mixerstav eller elvisp...sen ha iskallt vatten det är inget gott när det är ljummet tycker ni inte ändå om det ta lättmjölk istället för vatten=)

• idiotblondinen

Jag blandar min nutrilett klumpigt medvetet för jag älskar att smaska på klumparna. Är det bara jag som verkligen tycker det är skitgott!?

Haha, jag sitter här och funderar... Tänk om du Therese aldrig hade startat denna tråden, och tänk om aldrig just vi som är här hade hittat hit. Vad coolt det känns att vi alla är så peppade och får sån hjälp av varandra! Det är verkligen häftigt.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)