• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Hej kära tråden... Jag ska läsa ikapp om en stund men just nu ska jag bara lägga mig på soffan med fötterna högt för jag kom precis innanför dörren efter 2½ timmars promenad i sträck i snabb takt och det är nog den största prestation jag gjort på länge... *totalt genomsvettig* 150 jävla minuter i sträck! Fy fan vad stolt jag är!

• idiotblondinen

nyfiknaflickan: Välkommen!

Nova: *håller tummarna*

emmamaria: Ja, det tycker faktiskt jag med.

• alarik82

åååååå jag vill att de ska minska på vågen, sådär en 5 kila bara pang bom... :)
    usch vad jag är sur å öess idag, ungen vill ingenting, bara sitta i famnen... knappt sova å knappt äta...

• ThereseLaurin

halloj!! ja har vart väldigt nervös idag av naturliga skäl.. jag har tatt två kakor till och käkat middag, men känner det inte someett nederlag för det..och nu har allt ordnat sig igen=) så jagär fit for fight=

Nova:: hoppas det går bra =) håller tummarna för dig=)

• Våra Liv

oj då är det bätytre med pepparkakor då...
    för det ahr jag med ätit nu
    fick främmande o jag kunde inte hålla mig borta
    och jag åt 1 lussebuller *ställer mig i skammvrån*

• Malin1976

Halloj!
    Full fart som vanligt här inne!!
    Har simmat idag, 1½km blev det innan stressen satte in å det var dags att kliva upp. Har inte ätit världens nyttigaste middag heller, stekt grillkorv med pommes frites å dressing å grejer. Tryckte dock inte i mig som jag brukar utan nöjde mig med en portion. Ska ta tag i träningsprogrammet om en stund. Har köpt mineralvatten nu igen så jag ej ska falla i läskfällan igen.

Blondinen: Så duktig du har varit idag igen! 150 minuter!! Superbra!!

TL: Ja det gäller att ställa upp för barnen!! Tur att det nervösa ordnat sig nu då!

Nyfikna flickan: Välkommen!!

• idiotblondinen

Malin1976: Malin, fy vad duktig du är! O jag ska erkänna att anledningen till att jag gick så långt var faktiskt för att du berömde mig, o då fick jag en kick och ville göra ännu bättre ifrån mig!

Ska köra programmet när sonen sover för natten. Ska bli skönt att träna armarna, det blir så mycket ben bara när man går. Kan ju inte köra stavgång heller eftersom jag har vagnen. Vore det inte för programmet så hade mina armar aldrig fått nån träning

• idiotblondinen

VL förresten: Ajabaja kakorna

• Våra Liv

*skämmms* fan sur jag é på jig själv,allt socker fick mig o slockna o bli gör trött, o det ä inte bra känns som om jag violl sova tills 'ärlden går under *yrvaken*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)