• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

haha låter ju inte alls gott kör inte med nutrilette pulver själv köper bara fördigblandad ibland hehe
    håller med dig om det sista du skrev, jätte bra att denna tråd har startats! har faktisskt sökt länge efter en vettig tråd som inte lsutar efter en vecka

• Malin1976

Blondinen: Brödkavlar!! Jaha, de kan användas till mycket! Jag provade med 1½ liters men tyckte de var för grova och tunga att hålla i. Men får väl öva, jag kör ju bara mespass jämfört med er andra ser jag ju!

TL: Jo jag kände mig bra fånig jag också men du vet ju hur välbefolkat det är här på Bruket å inte så mycket lampor så i mörkret kände jag mig nöjd!
    Blanda nutrilette med mjölk?? Nädu, min favoritdryck nr1 kommer jag ej förstöra med det där pulvret. *Ryser vid blotta tanken*

Dricker ni alla lättmjölk? Jag dricker kravmellanmjölk eller 3% mjölken jag för att slippa vitamin A. Skulle säkert förlora några gram på att byta ut mot lättmjölk eftersom jag dricker ca 1 liter per dag..

• Malin1976

Jag håller också med dig blondinen och du tycker jag är en superpeppare till alla andra!!

• idiotblondinen

Jag dricker inte mjölk alls förutom en skvätt i kaffet. O då blir det lättmjölk, helt klart... Minimjölk är också gott, men det känns lite overkill. Speciellt eftersom jag ger en skvätt mjölk till sonen vid middag också.

• idiotblondinen

Malin1976: Åh tack! Vad glad jag blir!

• ThereseLaurin

Malin:: ne jag kör inte mjölk utan vatten=) men vet de som tar mjölk iställer =)

jag har fortfarand einte luskat ut vart ni bor =) hehe och jag som verkligen har glott när jag åkt där haha.....

• Våra Liv

ja vart bor ni alla? orkar inte kola in i alla krypin hehe själv bor jag i linköping, nån mer? nehepp haha nu ska jag soova tror lilleman somnat nu nya tag imorgon!

• ThereseLaurin

bor i härliga jämtalnd =) hammarstrand eller ja ammer =)

• Malin1976

TL: Ja vi bor ju inte alldeles efter bruksvägen utan man svänger in på en grusväg som går in vid smedjan och cafeet som brukar vara öppet på sommaren.
    Huset där din faster(?) bodde är ju verkligen inte tokigt men gubben som äger det vägrar hyra ut det ifall det kommer mycket gäster på hotellet så ska de bo där... Han som redan har ett annat hus med lägenheter stående för fler gäster. Så välbesökt är det ju inte!

• Malin1976

Jag bor i Västernorrland på Graningebruk!! Ca 8 mil från Sundsvall för att förtydliga!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)