• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

VL: När man gör så så går man in i "mat-koma" som Oprah uttryckte det. Jag kände verkligen igen det... Jag brukade äta även om jag inte ens var varken hungrig eller sugen. Det kändes som att allt blod gick till magen o jag somnade, typ. Jag tror att du måste bryta mönstret. Jag kan säga dig att de två första veckorna av min "sockeravgiftning" så mådde jag skit. Eller... Det kändes som vilken drogavgiftning som helst. Men står man bara ut så har man så mycket vunnit. Finns det ingen möjlighet att du bara gör dig av med allt onyttigt du har hemma och börjar om? O slutar köpa hem? Iallafall så får du en styrkekram av mig *kram*.

• ThereseLaurin

tjenare tjejer nu sover töserna puh =9 ska ta och plocka och städa lite nu till kvällen.. men höres i morra =)

• ThereseLaurin

duktigt jobbat boxning är kul=)

fan har lagt bud på tradera men ångrar mig sååå =( fan hatar mig när jag är sååå dum

• alarik82

TL vad har du nu lagt bud på...
    egentligen skulle man kunna gå på boxning varje dag... de är skoj

• ThereseLaurin

hehe en ps ettan till mina syskon men hittade en anna med mer spel och så=8 men nu är det bara 40 min kavr typ..så jaja jag hoppas det andra stiger mycket i pris haha

• Våra Liv

idiotblondinen jag vet
    vi harbara digestivkex o pepparkakor hemma som är onyttigt...
    knappt någe kvar nu heller för den delen.
    jag försöker bryta mina mönster jag lovar, jag vet hur det såt till med mig, men det lir värre när jag inte får sova o lillen har så ont i magen att ´han bara skriker. åh hoppas allt ordnar sig med sömn snart för det tror jag är viktigast får man sova bra så orkar man ta itu med andra saker mer.

• ThereseLaurin

fan va ska jag göra vill ju inte vinna =( grinar snart över hur jävla dum i huvve jag är

• Theresa1

tl_ fattar att du är fast där... jag satt huuuuuuur länge som helst nu och bara bläddrade runt. Hoppas du förlorar

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)