• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Jag tycker också att alla här är så himla gulliga!

• idiotblondinen

Menåååh... Tips på vad man kan hitta på en dag som den här tas gärna emot.

• Zmoothie

Godmorgon! Vad ni skriver!

Nu har jag gjort dagens övningar, plus en del pilatesövningar (dock inte ett helt pass.. ), INNAN frukost. *stolt* Så nu är det frukostdags.

Håller med om det fantastiska med den här tråden.

Sen får vi se hur det går idag... Ska på stan med en kompis sen, och hon är väl inte det största hälsofreaket i världen. Men jag ska stå på mig! Det största problemet är att hon alltid har en skål med godis hemma, svårt att motstå ju... Men jag ska! Nu har jag ju lite press på mig också.

idiotblondinen - Slå in julklappar?

• alarik82

gommorron på er allihopa....igår var jag lat, gjorde bara mina 100 suiups... men idag är de boxning som gäller... skönt, känner mig värdelös när man inte gör nått en dag..

½ till 1 kilo veckan... de klarar ja aldrig av... har varit överlycklig som gått ner 2 koilo nu på 2 veckor... men nu står de väl still förstår ja...

åt popkorn igår oxå light.... fyy påmig, men vi såg på film, å ni vet ju hur dedär begäret efter åt nå äta är...

• Zmoothie

emmamaria - 2 kilo på 2 veckor ÄR ju 1 kilo i veckan, så det klarar du ju visst av!!
    Se det positivt - Du åt popcorn light istället för att släppa loss på chokladen.

Jag måste köpa morötter... Superbra att ha att tugga på när suget kommer.

• alarik82

ja men de måste vara nå tillfdälligt för före de stog de fanska still.. får se hur de bli nu på fredag då...

• idiotblondinen

Zmoothie: Jo det hade jag ju kunnat göra om jag hade några att slå in. Har inte ett öre till julklappar som det ser ut nu. Det får vänta till den 20:e om ens då. Har en avstängd telefon att betala för först... Ja håhåjaja, hur ska det gå, hur ska det gå...

• Zmoothie

Ja, då blir ju det sbårt förstås... Kanske pyssla lite? Om du är "lagd" åt det hållet, då.

Nej, nu måste jag äta frukost!!

• idiotblondinen

Zmoothie: Nae, det är jag inte. Men det får bli promenad lite senare. Det blir man ju alltid på bra humör efter.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)