• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

idiotblondinen jag är med helt övertygad om att ens dåliga matvanor börjar som liten, mär vi var mså var det inte samma hysteri med mat som det är idag för det fanns inte lika mycket fettma då o sen itne alls lika mycket forskning kring det, inte heller fanns det lika mycket nyttig mat o köpa som det gör idag

wsjälv kunde jag intelåta bli o trycka i mig 7 digestivekex istället för 3 *arg på mig själv*
    aja jag åt inte upp några pepparkakor iaf..
    blir riktiga prövningar för mig imorgon o på fredag då jag ska på olika fikaträffar..
    bara onyttiga fikor..
    har lovat mig själv att bara smaka en sak av något som alla har med men bara en sak o inget mer...
    annars hade jag smakat av allt...
    och n'sta gång får jag börja baka o ta med mig nyttiog fika istället
    denna vecka orkar jag inte det hehe

• Theresa1

våra liv: vill du veta vad vv säger om digestive vs pepparkakor? Isf skriver jag det.

• Våra Liv

therese1 ja gör det! vill veta så jag kan skämmas ännu mer o hålla mig borta

• Theresa1

Våraliv: okej

1 digestive = 1,5 så 7 st = 10 points
    1 pepparkaka = 0,5...

Hade du valt peppisarna hade det varit bättre, då hade du kunnat äta 20 st för samma points

• thisismylife0

Anmäler mig till tråden. Har många många kilon att gå ner... ..Är så svårt. Har inget tålamod och gillar inte att göra saker på egen hand. Så nu hoppas jag givetvis på peppning från denna tråden.. ..Kanske avslöjar jag vad jag väger någon dag. Haha!
    Ska sätta igång med atkins någon dag, det är nog den metoden som fungerat allra bäst av allt jag testat förutom cambridge, men pulver är så trist.

• ThereseLaurin

Välkommen nyfiknaflickan=)

Vi väger oss en gång i väckan och mäter osss elelr bara en del av sakerna eller ingen..
    helt frivilligt =)

vi har ett träningsprogram som man kör om man vill =)

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

hoppas du ska trivas =)

• Theresa1

Välkommen nyfikna flickan!!! Hoppas du ska trivas hos oss, jag tror att alla som varit här ett litet tag har märkt resultat... Vissa MASSOR!!! Kikade in hos dig och din lilla tjej.

• Nova 68

Hej här kommer svikaren orkar inte vara aktiv här just nu inte med min vikt heller fast det är ju just det som är viktigt just nu men det känns som det tar all min tid och energi att lyckas bli gravid , just nu är det räkna dagar äta hormoner och mysa och vänta som gäller men jag återkommer. Håll tummarna att det går vägen för oss kram

• alarik82

nova håller alla tummar å tår att de ska bita nångång :)

nyfikenflicka välkommen... hoppas du kommer å trivas med oss

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)