• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

TL: Känner igen mig där.... Handlar alldeles för mycket på Tradera...
    Är den slut nu auktionen?? Vad blev det?? *Nyfiken*

Blondinen: Så bra att jag peppade dig så du tog en riktig långprommenad. Har du kört träningsprogrammet nu?

VL: Såklart det är jobbigt i början. Är pojken dessutom krasslig och ledsen gör ju inte det saken bättre! Man blir ju som frustrerad när man ej kan hjälpa dom. Jag är helt säker på att du inom några dagar kommer ha brytit dina mönster!

Jag måste byta till tyngre "hantlar" så jag kommer ikapp er andra! Men jag tycker ändå de små flaskorna var lagom till triceps. De är ju ganska svaga dom där bak...

• Malin1976

He he, just det TL... Har det stått något i tidningen om din smitning??

• ThereseLaurin

malin: nepp inget i tidningen tack och lov..ja jag van budet på spelet få se om jag lyckas vinna det andra annars kan jag ju gå med gott samvete=)

• ThereseLaurin

ne ni tjejer nu säger jag godnatt har lite annat jag ska pyssla me på datan nu=) men hörs i morrn =)

• idiotblondinen

Malin: Nej, åt precis middag. *Mätt* Ska köra programmet efter kaffet.

• idiotblondinen

Programmet utfört.

• Zmoothie

Godkväll flickor!

Jag är sååå trött i benen... Har gått på stan i massa timmar, tillsammans med en kompis. Sen satt vi hemma hos henne och tittade på film, och jag gick INTE och snokade i godisskålarna! Bad inte ens om att få smaka colan, själv satt jag med en mineralvatten. *stolt* Sen fick jag det sista av colan, typ 1/4 dl, men det var inte så farligt ändå.

Däremot tror jag jag ätit alldeles för lite idag. Åt en macka - grovt bröd med sallad och skagenröra - på café till lunch, ganska ok. Vatten till. Men sen har jag inte ätit någon middag utan åt en cafémacka, ciabatta med kyckling denna gång, till. Och sen en clementin. SÅ jag tror inte colan gjorde något. Men jag borde ätit en ordentlig middag. Jaja...

Ingen pilates idag. Ajja! Men jag har ju gått en massa på stan.

VL - Kämpa på! En ny dag imorgon, nya tag. Babysteps. Skriv upp i dagboken så kan du gå tillbaka och komma ihåg hur du kände dig när suget faller på nästa gång. Och köp morötter! *tips* De är söta, och så blir det en massa att tugga på, vilket tar bort sötsuget lite faktiskt.

• Zmoothie

Just det, välkommen nyfiknaflickan! Och lycka till med bebisverkstan, Nova!

• idiotblondinen

Zmoothie: Ciabatta är vitt bröd va? Undvik i fortsättningen!

Förresten måste jag skryta om att jag faktiskt gick 11 km idag. (Har räknat ut på karta)

• Våra Liv

alin1976 hann har mer eller mindre kolik lillen så det kan t flera månader innan det är borta helt men sambon kommer hjälpa mig nu i 4 dagar då han inte jobbar så jag kommer igång ordentligt

zmoothie ja det är sant o jag älskar morötter men kan inte äta dom nu har svårt för hårda saker över huvudtaget.. håller på med rotfyllning på båda sidor i munnen *

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)