• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Zmoothie

blondinen - Ja ciabatta är vitt. Fast ganska grovt ändå. Försöker undvika vitt, men ibland slinker det ner. Fast jag kör mest på "allt-är-tillåtet-men-inte-jämt"-metoden.

Vad du går!! Duktigt. Skulle jag aldrig orka, det är ju så trååååkigt. *beundrar*

• Zmoothie

VL - Rotyllning, aj! Ja, då förstår jag. Kommer det att hålla på länge?
    Bra med hjälpsam sambo.

• idiotblondinen

VL: Ojojoj... Du verkar ha mycket som går emot dig men klarar du det ändå så ska du ha all heder! *Håller tummarna*

Zmoothie: Ja, så är det ju faktiskt, allt är tillåtet men inte alltid. O så ska det vara också.

• Våra Liv

zmoothie den ena började jag med i början av året den abndra för 2 månader sen, kunde inte göra klart dom pga av grav, kunde ijte ligga på rygg. ska fortsätta med dopm i jan, en fyllning tar normalt 4-5 omgångar o kostar 3000 så ska asså ut med 6000 blir skitfattig ju

idiotblondinen jo det är så men har vasrit ed o haft det tip gånger värre o det som inte dödar en stärker än o vem får inte kämpa i livet

• Theresa1

Godmorgon!

Mensen avtar och motivationen ökar igen... kanske skulle ta o promenera idag, om halsontet ger sig...

Skriver mer sen. Sonen vaknade

• Våra Liv

motivationen är totalt död idag
    har huvudvärk o axeln värker som fan *tycker synd om mig själv* ska till IKEA idag så ingen promana idag inte, blir o gå massa där i alla jäkla trängsel usch

• Malin1976

VL: Oj då förstår jag att det blir jobbigt. Tur att sambon kommer hem nu då. Har du fått beskrivning på kolikmassagen från bvc? Den ska hjälpa till att lindra. Sen finns det minifom på apoteket men det har du kanske också provat??

Blondinen: 11 km!! Suveränt!!

Theresa: Så det blir full fart idag då, så bra!!

• Våra Liv

malin vi fick riktig kolikmedicin utskriven men nu har vi slutat helt med mediciner och kör på nutramigen för vi tror inte det är kolik längre utan att han är allergiskmot någe i maten så vi ska på pricktest...
    men han skriker fortfarande ,mycket så vi vet inte.. jobbigt är det iaf... nu när killen är hemma så kommer jag gå promenader utan vagn med musik och med stavar! det ser jag fram emot men det blri imorgon det

• Theresa1

Malin: Klockan är ju bara 8.05, jag hinner tappa motivationen Närå, ska promenera idag och så ska jag köpa naturdiet såt att "neutralisera" att jag inte skött mig exemplariskt i veckan! Blir så jääääääääävla sur på mig själ när jag inte sköter mig, jag måste inte ha onyttigt så jag fattar inte varför jag ska stoppa i mig.

• Theresa1

Har lagt in en bild på min syrra o brorsa så kan ni ju kolla hur jag borde se ut... och såg ut innan jag fick barn o blev en badboll ! Fast son de ser ut kommer jag ju förstås aldrig att se ut, våran mamma är ju inte direkt Twiggy efter tre barn *hehe* Fast hon är ju verkligen inte tjock heller.

www.familjeliv.se/krypin/theresa1/galleri.php

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)